عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خاص| زوجة حسن شاكوش: هو اللى قالي اسجدى فى الفرح علشان نعمل تريند

زوجة حسن شاكوش
زوجة حسن شاكوش

فجرت ريم طارق زوجة الفنان حسن شاكوش مفاجأة من العيار الثقيل، وذلك بعد ساعات قليلة من قيامها بتحرير محضر ضده بعد طردها من منزلها.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات ريم طارق 

وقالت ريم طارق في تصريحات خاصة لموقع تحيا مصر أن حسن شاكوش هو من طلب منها أن تسجد في حفل زفافهم من أجل التريند.

ريم طارق تحرر محضر ضد حسن شاكوش

ومن جانب آخر، كانت قد حررت ريم طارق محضرًا ضد مطرب المهرجانات حسن شاكوش، وذلك داخل قسم شرطة أول أكتوبر، حيث اتهمته بسرقة مشغولاتها الذهبية وطردها من المنزل.

وكان بلاغ ورد لضباط مباحث قسم شرطة أول أكتوبر من ربة منزل تتهم زوجها حسن شاكوش المطرب، بالاستيلاء على أموالها وسرقة ذهبها وإيصال أمانة مؤخر الصداق، وعفش الزوجية بعد نشوب خلافات بينهما، وطردها من المنزل وتهديدها بالطلاق.

ريم زوجة شاكوش وسجدة الشكر بزفافها

وفي وقت سابق كانت قد تحدثت ريم طارق عن سجودها في حفل زفافها، وذلك أثناء تواجدها في برنامج العرافة وقالت:  الحكاية إن وقعت في دروب قبلها بفترة بقيت اصلي قيام الليل واقول يا رب انجدني وفجأة لاقيت مامتي بتكلمني بتقولي حسن اتقدم، وكل اللي كان في دماغي ان أنا اسجد وكويس اني مسجدتش قدامه عشان هشيله ذنب ولا اهلي ولا اهل حد يعرف ومركزتش مع حد.

رضوى الشربيني تعلق على سجود زوجة حسن شاكوش في الفرح

وسبق وحرصت المذيعة رضوى الشربيني التعليق على سجود زوجة حسن شاكوش في حفل زفافهما، حيث قالت رضوى خلال حلقتها  ببرنامج هي وبس: حركة أوفر جدًا بصراحة واللي بيسجدوا هما الرجالة وبتكون في ماتشات الكورة.. احنا أخرنا نشوف العرايس تبوس ايد أو كتف جوزها أو تحضنه حتى، لكن أنها تسجدله !! مشوفتهاش قبل كده.

وتابعت رضوى الشربيني: ازاي واحدة هانم، ست، ليدي تنزل على ركبها ومن ركبها على الأرض وقدام الناس وبفستان الفرح !! ميصحش كده وبنبهكوا عشان الموضوع ميبقاش تريند ونلاقي كل واحدة نزله تسجد للمتجوزاه.. أنا أسجد لربنا على جوزي في أوضة نومي مش وسط الناس كلها.

تابع موقع تحيا مصر علي