عاجل
الثلاثاء 23 أبريل 2024 الموافق 14 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

والد ريم طارق زوجة حسن شاكوش: بنتي حالتها النفسية ممتازة.. والمحضر معمول بالحقوق الشرعية بتاعتها

حسن شاكوش وزوجته
حسن شاكوش وزوجته ريم طارق

حرص والد ريم طارق، زوجة المطرب الشعبي حسن شاكوش، التعليق على أزمة ابنته مع زوجها، التي أثيرت أمس، وتصدرت تريند مواقع التواصل الاجتماعي.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات والد ريم طارق

تعليق والد ريم طارق على أزمة ابنته مع زوجها حسن شاكوش

وقال والد ريم طارق في مداخلة هاتفية له ببرنامج صبايا الشمس: بنتي زوجة حسن شاكوش لحد اللحظة دي، وكل اللي بيجيبوا ربنا كويس، فيه إجراءات قانونية وأتمنى أن العدل يطبق على الجميع، والحق إن شاء الله هيجيي.

وتابع: أي حاجة اتكتبت طالما مش على لساني متعتبرهاش حقيقية، وهو من حقه يطلقها، واحنا في بلد شرقي ومش هينفع نتكلم في أي حاجة طالما فيه علاقة قائمة بننا وبينه، وأتمنى الأمور تتحل من غير أي حاجة وإن شاء الله حقنا جاي.

واختتم حديثه: بنتي محصلش تعدي عليها هي معجبهاش الوضع، المحضر معمول بالحقوق الشرعية بتاعت بنتي المؤخر والقايمة وحاجات كتير، وحالة بنتي النفسية ممتازة واحنا مبسوطين جدا جدا وفرحانين.

مفيدة شيحة: موضوع حسن شاكوش وزوجته يعلمنا درس

وعلى صعيد آخر، علقت الإعلامية مفيدة شيحة على أزمة حسن شاكوش وزوجته ريم طارق، وذلك بعد تصدر اسم الثنائي في الساعات الأخيرة الماضية.

وقالت مفيدة شيحة خلال برنامجها الستات الذي يعرض عبر قناة النهار: أنا مش بشمت في حد، ومحتاجين نعرف الغلط فين ونفهم علشان نتعلم.

وتابعت: موضوع أزمة زوجة حسن شاكوش، وحركة سجودها في الفرح شكر لله عز وجل على زواجها من شاكوش، والأزمة الحالية بينهما تعلمنا الدرس.

تحرير زوجة حسن شاكوش محضر ضده

وسبق وأن حررت زوجة المطرب حسن شاكوش محضرا ضده داخل قسم شرطة أول أكتوبر، حيث اتهمته بسرقة مشغولاتها الذهبية وطردها من المنزل.

كان بلاغ ورد لضباط مباحث قسم شرطة أول أكتوبر من ربة منزل تتهم زوجها حسن شاكوش المطرب، بالاستيلاء على أموالها وسرقة ذهبها وإيصال أمانة مؤخر الصداق، وعفش الزوجية بعد نشوب خلافات بينهما، وطردها من المنزل وتهديدها بالطلاق.

تابع موقع تحيا مصر علي