عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أحمد العوضي يشوق الجمهور لحلقته في صاحبة السعادة: كبدة نيه بدمها

أحمد العوضي
أحمد العوضي

حرص الفنان أحمد العوضي على تشويق الجمهور لحلقته المنتظرة ببرنامج صاحبة السعادة، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات أحمد العوضي

حيث نشر أحمد العوضي صورة له من الحلقة، وهو يأكل كبدة غير طازجة، وعلق قائلًا: "كبدة نية بدمها، حصريًا مع صاحبة السعادة قريبًا.

أحمد العوضي: الإفيهات في المسلسل بتيجي لوحدها

وسبق وأن حل الفنان أحمد العوضي ضيف على برنامج رديو 9090، والذي تحدث خلال عن تفاصيل مشاركته في مسلسل ضرب نار الذي يعرض ضمن الموسم الرمضاني هذا العام.

وقال أحمد العوضي عن المشاهد المضحكة التي تجمعه بـ ياسمين عز خلال أحداث مسلسل ضرب نار: “الإفيهات في المسلسل بتيجي لوحدها، وياسمين عبد العزيز فاجئتني في مشهد الكبدة النية، بقولها ساندوتش كبدة، راحت قايلالي اوعى تكون نية، فضحكت بجد، عشان كدة المشهد عجب الناس لأنه طبيعي”.

وعن نهاية قال: “أنا وعدت الناس من قبل رمضان إني هقدم ليهم مسلسل قوي يحترم المشاهد وكل الأحداث هتكون غير متوقعة بالمرة فمحدش يتوقع عشان هيكون توقعه غلط، إحنا عمرنا ما هنكرر نفس النهاية مش هيحصل ومش هنوافق على كده".

أحمد العوضي:  الكيميا بيني أنا وياسمين حلوة والشغل بينا مُريح

وعلى صعيد آخر، تحدث الفنان أحمد العوضي عن علاقته بزوجته ياسمين عبد العزيز في العمل، كاشفًا بأنه يحب العمل مع ياسمين على عكس أي ممثل آخر.

وقال أحمد العوضي خلال لقائه في برنامج إي تي بالعربي: احنا بنحب نشتغل مع بعض، أنا بحب اشتغل مع ياسمين، ياسمين بتحب تشتغل مع عوضي، الكيميا بينا حلوة، الشغل بينا مريح.

تعاون أحمد العوضي وياسمين عبد العزيز

وتابع: أنا ببقى شايل هم ياسمين زي ما ببقى شايل همي وهي بتبقى شايلة همي برضو وبيبقى الموضوع كويس.

وأضاف: لما بشتغل مع حد تاني مش بيبقى بنفس الحميمية حتى لو هو حبيبي أو أخويا أو اختي أو زميلتي عمرها ما هتبقى بنفس الحميمية بنفس اتنين متجوزين. 

تابع موقع تحيا مصر علي