عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني: بيقولوا عليا متعب في الشغل وأنا سايبهم يناموا 5 دقائق بحالهم

تامر حسني وفريق عمل
تامر حسني وفريق عمل فيلم تاج

شارك النجم تامر حسني صورة له رفقة عدد من فريق عمل فيلم تاج، من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات تامر حسني عبر إنستجرام

وعلق تامر حسني عليها: ويقولوا أني مُتعب في الشغل، طب بذمتكم في أحن من كده، سايبهم يناموا اهوه في المكتب ٥ دقايق بحالهم في اليومين… ومش متضايق ومبسوط ومبتسم اهوه عشان شايفهم نايمين في هدوء وسكينة.. كفاية ظلم بقى.. ربنا بيكرم على قد المجهود انشفوا خلاص هانت إن شاء الله.. يا حبايب قلب تاج.

تعاون تامر حسني ودينا الشربيني في تاج

وكان قد أعلن تامر حسني عن تعاونه مع دينا الشربيني في فيلم تاج، حيث كتب على صفحته الرسمية بموقع فيسبوك:  النجمة الجميلة دينا الشربيني نورتي فيلمك ( تاج )  ويارب الفيلم يكمّل سلسلة نجاحاتك الكبيرة اللي كسرتي بيها الدنيا، ربنا يكرمك ويكرمنا معاكي.

وردت عليه دينا الشربيني، قائلة: تامر.. مهما اتكلمت او قلت مش هعرف اشرحلك انا سعيده اد ايه بكلامك ..انا كنت بحبك وبحترمك جدا علي المستوى الفني ودلوقتي لما عرفتك بحبك وبحترمك جدا على المستوى الشخصي.. ربنا يوفقك وينجحك اكتر واكتر  وان شاء الله تاج يكسر الدنيا زى كل اعمالك علشان المجهود الجبار اللي انت عامله فيه اللي انا  شخصيا شوفتوا بعيني.

فريق عمل فيلم تاج

يذكر أن فيلم تاج من تأليف وبطولة تامر حسني، وإخراج سارة وفيق، وكان من المقرر أن تشارك في بطولة الفيلم الفنانة هنا الزاهد ولكن بسبب انشغالها في أعمال أخرى اعتذرت عن العمل، وبعدها أعلن الفنان تامر حسني عن مشاركة الفنانة مي عمر في العمل لكنها اعتذرت هي الأخرى ليقع الاختيار الأخير دينا الشربيني.

طلاق تامر حسني وبسمة بوسيل

وسبق وأن أعلنت بسمة بوسيل منذ قليل انفصالها عن الفنان تامر حسني بعد 12 سنة من زواجهم، مشيرة إلى أنها تكن له كل الاحترام والتقدير والمحبة وأن الطلاق شيء وارد بين أي شخصين.

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام من خلال خاصية “ستوري”، ردا على هذا الانفصال، فقال: “ وجعلنا بينكم مودة ورحمة بين الأواج في كل حالاتهم سواء تزوجو أو لم يقدر الله الاستمرار فانفصلوا بالاتفاق الطيب”.

تابع موقع تحيا مصر علي