عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

البلوجر سارة محمد: قررت استحمل الحجاب رغم أنه بيتعبني

سارة محمد
سارة محمد

أعلنت البلوجر سارة محمد ارتدائها للحجاب بشكل كامل، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات سارة محمد عبر إنستجرام

ونشرت سارة محمد عدة صور لها بالحجاب، وعلقت عليها قائلة: "الحمد لله دائماً وأبداً قررت استحمل الحجاب رغم أنه بيتعبني جداً، بس أكيد ربنا هيجازيني خير على تعبي وقدرة تحملي"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين.

أخر تطورات الحالة الصحية للبلوجر سارة محمد

وسبق وأن كشفت البلوجر سارة محمد عن تفاصيل أخر تطورات حالتها الصحية، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقالت سارة في مقطع فيديو لها: أنا طالعة اطمنكم عليا، كتير جدا بعتولي أني اختفيت، وحاولت أكون معاكم لايف الفترة اللي فاتت، أنا الحمد لله بخير بس الفترة اللي فاتت كانت صعبة عليا شوية، كنت تعبانة وجالي دور برد في معدتي، كنت على طول تعبانة وبرجع بس الحمد لله اتحسنت.

وتابعت: بالنسبة لدماغي أنا باخد علاج مخ وأعصاب والحمد لله الكهربا مبقتش معايا زي الأول، والجبهة عندي اتحسنت شوية، والفترة اللي جاية هعمل العين الصناعية، وعندي أمل في ربنا أني أرجع أشوف تاني.

تصريحات سارة محمد عن صديقها عمرو

وعلى صعيد آخر، كشفت البلوجر سارة محمد عن أذية صديقها عمرو لها وغدره بها خلال أزمتها الصحية، حيث كانت تعرضت لحادث سير أفقدها نظرها.

كتبت سارة محمد عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: انا ياجماعه عمري ما ظلمت حد ولا كنت ناكرة جميل انا ها استكفي بدى بس وعندى حاجات اكتر بكتير وكنت ساكته علشان العيش والملح.. شوفو انتم والحكم لحضرتكم دى صفحتى اللى كانت مع عمرو امانه طلب من ادراة الفيس بوك ازالتي من صفحتي يا جماعه  الاسكرينه دى من شهر رمضان قبل ما يغير صورة بروفايله وكنت ساكته وهو بس اللى كان ادمن معايا بحكم ان تليفونى كان معاه.

وتابعت: الصفحه حاول من شهر رمضان ياخدها وكنت ساكته علشان العيش والملح وفيه ناس موجودة هما اللي رجعولي الصفحة.

تابع موقع تحيا مصر علي