عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

كريم فهمي: الناس الناقصة هي اللي بتحاول تتخلص من وجودك

كريم فهمي
كريم فهمي

كشف الفنان كريم فهمي عن تعريف الـ “الناس الناقصة” من وجهة نظره، من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات كريم فهمي عبر فيسبوك

هنا الزاهد وكريم فهمي

وكتب كريم فهمي: تعريف الناس الناقصة: هي الناس اللي بتحاول تتخلص من وجودك عشان عارفهم على أصلهم وشفتهم في البداية قبل ما ينضفوا ويتطوروا وخصوصا لو ده كان على أيدك.

وجاء ذلك المنشور بعد أيام من قيام الفنانة الشابة هنا الزاهد، بإلغاء متابعتها للفنان كريم فهمي وزوجته دانيا عبر إنستجرام، دون أي تعليق منها.

هنا الزاهد لـ أحمد فهمي: أول فيلم مع بعض متحمسة جدا الناس تشوفه

وعلى صعيد آخر، تبادل الثنائي الفني أحمد فهمي وهنا الزاهد الإشادات بين بعضهم بشأن تعاونهم معًا في فيلم “مستر إكس”، الذي من المقرر عرضه ضمن أفلام عيد الأضحى 2023.

وكتبت هنا الزاهد عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام موجهة رسالة لـ أحمد فهمي بعد تعاونهم سويا في فيلم مستر إكس: أنا شهادتي مجروحة عايزة أقول أحمد أشتغل على الفيلم ده أكتر من سنة وتعب جدا في الكتابة من قبل ما أكون حتى في الفيلم.

وتابعت: وكن دائما بيحكيلي عن تفاصيل الفيلم وهو متحمس وهو كان لسة فكرة مكتوبة على ورقة، ربنا هيعوض تعبك ومجهودك وربنا يكرمنا على قد تعابنا فيه، اشتغلنا قبل كدة مع بعض في مسلسل الواد سيد الشحات وربنا كرمنا فيه ويارب يكرمنا في الفيلم ده كمان، أول فيلم مع بعض متحمسة جدا الناس تشوفوا.

رأي كريم فهمي في السوشيال ميديا

وسبق وأن أعرب الفنان كريم فهمي عن استيائه الشديد من الظواهر التي أصبحت تسود على مواقع التواصل الاجتماعي في الفترة الأخيرة، واصفًا إياها بأكبر كذبة.

وكتب كريم فهمي عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: لما كله يبقى مكسر الدنيا ونمرة ١ ومصدقين الكدبة، لما الأشكال كلها حلوة بفلاتر ومصدقين الكدبة.

وتابع: لما الكل يبقى بيفهم كل حاجة رياضة فن وسياسة ومصدقين الكدبة، لما ناس تشتم حد من ورا شاشة وعاملين نفسهم رجالة ومصدقين الكدبة، لما حاجات كتير أوي يبقى احنا في حضرة السوشيال ميديا أكبر كدبة.

تابع موقع تحيا مصر علي