عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بوسي تطرح فيديو كليب جديد بعنوان مسوا لي وصبحوا| شاهد

بوسي
بوسي

طرحت المطربة بوسي فيديو كليب جديد لها بعنوان مسوا لي وصبحوا، وذلك على القناة الرسمية لشركة روتانا عبر موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.

تحيا مصر يرصد تفاصيل طرح فيديو كليب مسوا لي وصبحوا

كلمات أغنية مسوا لي وصبحوا

وجاءت أعنية مسوا لي وصبحوا من كلمات تامر حسين، ألحان عزيز الشافعي، وتوزيع جلال حمداوي، وتقول كلماتها: “مسوا لى وصبحوا على الحلو فى مطرحه مسوا لى وصبحوا على الحلو فى مطرحه اللى بيعدل مزاجى بمجرد ما المحه اللى بيعدل مزاجى بمجرد ما المحه هو سر اندماجى منين ما اروح ولا اجى”.

“هو دوايا وعنادى وانا بعشق اريحه ده انا يا ما فسحته ياما ياما وبأيدى مرجحته ده انا يا ما دلعته ياما ياما شارياه ولا بيعته ده انا ياما فسحته ياما ياما وبأيدى مرجحته ده انا ياما دلعته ياما ياما شارياه ولا بيعته واحشانى مجيته وعزيزه خطوته قولولى هشوفه امتى بحتاج حنيته”.

“قولولى هشوفه امتى بحتاج حنيته لو غير نمرته عنوانه وحتته انا متغيرش خالص احساسى ناحيته ده انا يا ما فسحته فسحته وبأيدى مرجحته ده انا ياما دلعته ياما ياما شارياه ولا بيعته ولا بيعته ده انا يا ما فسحته فسحته وبأيدى مرجحته ده انا ياما دلعته ياما ياما شارياه ولا بيعته”.

هشام ربيع وانفصاله عن بوسي

وسبق وأن خرج هشام ربيع زوج المطربة بوسي للتعليق على أنباء انفصالهم بعد استدعاءها لسماع أقوالها في القضية المنسوبة إليه في سرقة  شيكات وإيصالات أمانة بنحو 8 ملايين جنيها من منتج فني يدعى فطين.

وقال هشام ربيع في تصريح خاص لـ موقع تحيا مصر: مفيش أي حاجة من الأنباء اللي بتردد صحيحة وبِشأن الانفصال محصلش وعلاقتنا طبيعية جدا وعلى علاقة طيبة مع بعض.

وكانت قد انتشرت أخبار وأقاويل في الفترة الأخيرة تفيد بوقوع الطلاق بين المطربة بوسي، وزوجها هشام ربيع، بعد إلقاء القبض عليه بتهمة سرقة شيكات، واستدعائها للتحقيق.

تكريم بوسي في وشوشة

وكانت قد حرصت الفنانة بوسي على توجيه الشكر لمدير أعمالها والجمهور وذلك خلال تكريمها كأفضل مطربة شعبية لعام 2022 في وشوشة الذي أقيم في مركز المنارة للمؤتمرات بالتجمع الخامس. 

وقالت بوسي: مبعرفش اتكلم اوي في المناسبات الكبيرة اللي زي دي، بس بشكر ربنا على الجايزة الحلوة دي. 

تابع موقع تحيا مصر علي