عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

11 أغسطس.. عمرو دياب يستعد لـ إحياء حفل غنائي في الساحل الشمالي

عمرو دياب
عمرو دياب

يستعد الهضبة عمرو دياب لـ إحياء حفل غنائي في الساحل الشمالي، وذلك في يوم  الجمعة الموافق11 من شهر أغسطس الجاري، في بورتو جولف ومن المقرر طرح التذاكر قريبا.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل عمرو دياب في الساحل الشمالي

عمرو دياب في الساحل الشمالي 

ونشرت الشركة المنظمة للحفل البوستر الخاص بسهرة عمرو دياب في الساحل الشمالي، مروجة لها عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، ومن المتوقع أن تشهد حضور جماهيري هائل.

وأتت أسعار تذاكر حفل عمرو دياب في الساحل الشمالي متنوعة بين 3 فئات، وهي: الفئة الأولى 1200، والفئة الثانية 600، أما عن الفئة الأخيرة 80 ألف جنيه.

شروط حفل عمرو دياب في الساحل الشمالي

وأتت شروط حفل عمرو دياب في الساحل الشمالي على هذا النحو: ممنوع استرجاع التذاكر، ممنوع الأطفال دون الـ 12 عاما، ممنوع الدخول بعد غلق الأبواب.

حفل عمرو دياب في الساحل الشمالي

عمرو دياب يتألق بأغاني ألبومه الجديد

ويذكر، أن تألق عمرو دياب بمجموعة أغاني طرحها في الفترة الماضية، اخرها كان أغنية قول اسمي، والتي أتت من كلمات أيمن بهجت قمر، لحن محمد يحيى، توزيع جلال حمداوي، ميكساج وديجيتال ماستر أمير محروس، تصوير فوتوغرافي كريم نور.

وأتت كلمات الأغنية: قلبي سلم طب وأنا مش طبيعتي بحب أنا كنت ماشي فحالي مكبر اتفاجئت طلع لي مطب إيه اللي قدامي ده إيه ده حلم عمري وجت كده مش ناقصني خلاص ولا حاجة والسكوت قالوا عنه رضا بلغي كل الناس قولي اسمي إن أنا آه مجنون بيكي رسمي وفي المرات اللي بتبتسمي نفسي ابعت أجبلك رسّام طماع بقى ولا ضيّع ثانية ولا تنشغلي انتي بحاجة تانية أنا أكتر محظوظ في الدنيا دي حكاية مجتش في أفلام مش لاقيلك حل ولا لحظة إعجابي قل ده أنا كل مرة بشوف في عنيكي شمس نورها ظهرلي وهل مش فارقلي أنا ايه جرا عمري فات وراميه ورا طب سؤال هو أنا كده هفضل كل يوم مبهور يا ترى بلغي كل الناس قولي اسمي إن أنا آه مجنون بيكي رسمي وفي المرات اللي بتبتسمي نفسي ابعت أجبلك رسّام طماع بقى ولا ضيّع ثانية ولا تنشغلي انتي بحاجة تانية أنا أكتر محظوظ في الدنيا دي حكاية مجتش في أفلام

تابع موقع تحيا مصر علي