عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أيمن بهجت قمر يرد على انتقادات تأليفه لأغنية السخان: بحب أكتب كل الألوان

أيمن بهجت قمر
أيمن بهجت قمر

حرص المؤلف والسيناريست أيمن بهجت قمر الرد على الانتقادات التي وجهت له بعد تأليفه لأغنية السخان، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات أيمن بهجت قمر عبر فيسبوك

وكتب أيمن بهجت قمر: "لكل شخص بيهاجمني على أغنية السخان وأنها لا ترقى لمستوى أعمالي، تذكر أنا من كتب من فضلك لو سمحت نزل ايدك تحت وأنا مش خرونج انا كينج كونج أنا راجل بحب أكتب كل الألوان وشكرا.

كلمات أغنية السخان

وتقول كلمات الأغنية: “كتر الكتمان يا مان بيفرتك الشكمان اااااه ااااه بالذمه ناقص ايه وفاضل ايه كمان هنسخن السخان ونكيف التكييف وناكل نص لقمه عشان ننام خفيف هنسلك المتسلك ونبلك المتبلك ونتلج المتجلج وخد حنان ف رغيف هنروح المروحه ونطوح المطوحه ونمرجع المرجحه ونبلف البلوبيف هتعلي وهنعلي وبلاش اقولك اااه ع اللي ع اللي ع اللي حصللي هتعلي هنعلي لو انت مسى انا بمسي ده انا اعجبك حريف هنطبل التطبيل ونحمل التحميل".

أيمن بهجت قمر عن عادل إمام: فتحت عينيا على الحياة وهو في بيتنا

وسبق وأن كشف السيناريست أيمن بهجت قمر عن مكالمته مع الزعيم عادل إمام في عيد ميلادها الذي حل أمس الأربعاء، مشيرا إلى أنه كان في أسعد لحظات حياته حينما سمع صوت الزعيم.

وكتب أيمن بهجت قمر عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: “طول اليوم عامل موبايلي سايلنت وقالبه على وشه عشان عندي شغل ومش عايز حاجه تشغلني وفجأه معرفش ليه قلت ابص كده لقيت مصطفى هريدي بيكلمني في نفس اللحظه من عند الاستاذ عادل امام عشان كنت موصيه لما يروح له يكلمني وأسعدني الحظ اني اطمنت عليه وسمعت صوته”.

وتابع حديثه: “عادل امام بالنسبالي موجود في حياتي بعدد سنين عمري لإني حقيقي فتحت عينيا على الحياه وهو في بيتنا وكانت شهادة تكريمي الحقيقيه لما ربنا كمان اكرمني وكتبت له ونولت الشرف العظيم ده .. ربنا يدي له الصحه ويخليهولنا ويحفظه لجمهوره في العالم العربي كله”.

تابع موقع تحيا مصر علي