عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أحمد سعد عن طليقته علياء بسيونى: زنانة وكنت مستسلم لأفكارها.. فيديو

احمد سعد وطليقته
احمد سعد وطليقته علياء بسيونى

أعلنت علياء بسيونى زوجة المطرب أحمد سعد أنفصالهما رسميا ذلك عبر صفحتها الشخصة، مرجعة اسباب الطلاق إلى إهماله لها خلال  الفترة الماضية.

تحيا مصر 

وكان  تحدث المطرب أحمد سعد فى لقاء جمعه وطليقته مع الإعلامية إسعاد يونس ببرنامج صاحبة السعادة عبر قناة دى أم سى قائلا:" عملت طفرة فى حياتى مهمة للغاية، وانا مستسلم تماما لافكارها، أوقات بيكون عندك قدر كافى من الذكاءء تخليى اللى قدامك هو اللى يتصرفلك".

علياء بسيونى:  أحمد بقى بيستجب جدا لأفكارى ومكانتة هدف بالنسبالى 

وعن قصة حبها قال أحمد سعد:" كانت صديقتى فى البداية وبعدها شغلتنى لأن عندها شخصية قوية وزنانة، ومعجبة بنفسها أوى".

ومن جانبها قالت زوجته، أنها أحبت عمل طليقها أحمد للغاية، ووضعه فى مكانه مختلفة عما هو عليها كان هدف بالنسبة لها، معقبة:" أحمد بقى بيستجب جدا لأفكارى".

أكبر شكر على المقلب اللي أنا اخدته في العلاقة دي

وقالت علياء بسيونى"الحمد لله على كل شئ، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناء على رغبته، وحابة أقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابة انه ينتهي".

وأضافت: "شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول الساحل وخروجاته وبعدها شغلك، أكبر شكر على المقلب اللي أنا اخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة أن ليها قيمة وبضحي وبتنازل عشانها وأنت طلعتها ولا تسوي".

وختمت حديثها قائلة: "ربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت".

تابع موقع تحيا مصر علي