عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالباروكة وإطلالة باربي.. أسما شريف منير في أحدث ظهور لها على انستجرام

أسما شريف منير
أسما شريف منير

شاركت أسما شريف منير جمهورها ومتابعيها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام مجموعة صور جديدة لها بعد حلاقة شعرها، حيث ظهرت تلك المرة بإطلالة مختلفة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل ظهور أسما شريف منير بإطلالة باربي

أسما شريف منير بإطلالة باربي

وظهرت أسما شريف منير في الصور بباروكة بشعر قصير وإطلالة تشبه إطلالات باربي، الأمر الذي عرضها لهجوم شديد من قبل الجمهور، وبدأوا يسألونها عن سر تغيير اطلالتها.

أسما شريف منير 
أسما شريف منير
أسما شريف منير

وسبق وظهرت أسما شريف منير بإطلالة مبهجة وذلك بت شعرها القصير الأصفر الذي يشبه قصات الشباب ووضعت بعض لمسات المكياج الصاخبة، وتفاعل الجمهور مع الفيديو بمجرد نشره حيث تنوعت تعليقاتهم ما بين مؤيد ومهاجم لها.

أسما شريف منير وجدل حلاقة شعرها

وكانت قد تعرضت أسما شريف منير لحملة هجوم مريعة بعد حلاقة شعرها زيرو في فيديو أمام الجمهور، وبدأ العديد يتهمها بمحاولة ركوب التريند، لكنها ردت عليهم وقالت: طيب اول حاجة شكراً علي كل ردود الفعل، الوحشة و الحلوة كلها، ساعات موقف زي دي بتخلي ناس تشوف ناس تانية عاملين ازاي مجرد انهم بيعبروا عن رأيهم، و شكراً لكل الناس اللي كانت خايفة و قلقانه عليا، ممكن بقي اقولكم الحكاية من وجهة نظري ببساطة.

أول رد من أسما شريف منير على حلاقة شعرها

وتابعت: اولاً الحكاية جت بالصدفة جداً و كان قرار لحظي و انفعالي جداً و مش ندمانه عليه، تاني حاجة انا مش بعمل كده عشان اطلع ترند بس كنت عارفة اني هبقي ترند، في فرق كبير بين عايزه و عارفة، علي فكرة الترند ده نقمه مش حاجة حلوة خالص بس مش هدخل في الجدل ده دلوقتي، تالت حاجة انا الحمد لله كويسة و مبسوطة و مش واخدة الخطوة دي بسبب اكتئاب خالص بالعكس، دي صفحة جديدة حلوة مليانه تفاؤل و قوة و ارادة و تحدي و جرأة و شجاعة و كل حاجة ايجابية في الكون، انا فعلاً من فترة كنت بمر بمرحلة صعبة جداً بس كنت في رحلة بقالي شوية بتعافي منها و بقف علي رجلي من الاول و كان اخرها رحلة دهب، فا تاني بالعكس ده مش اكتئاب ده مرحلة انتقاليه مؤمنه اني هحقق فيها حاجات كتير.

تابع موقع تحيا مصر علي