عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جوري بكر تعلن ولادتها: ربنا رزقنا بطفل سليم معافى

جوري بكر
جوري بكر

أعلنت الفنانة جوري بكر إتمام ولادتها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات جوري بكر عبر إنستجرام

وكتبت جوري بكر من خلال خاصية استوري: الحمد لله ربنا رزقنا بطفل معافى اللهم قر عيني وعين زوجي بمولودي سليم ومعافى.

رسالة جوري بكر لمتابعيها

وسبق وأن حرصت الفنانة جوري بكر على توجيه رسالة خاصة إلى متابعيها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت جوري بكر من خلال خاصية استوري: خليكم مقتنعين دائما بأن مش كل اللي بتشوفه حقيقي.. ومش كل اللي بنزله حقيقي.. ممكن ورا الصورة والضحكة اللي نزلت دي الكواليس بتاعتها كانت كلها كسرة وغضب وعياط، وتعب نفسي وتعب جسدي، وحاجات تانية كتيرة.

وتابعت: رسالتي اللي عايزة أوصلها مفيش حد بيحب يشارك الناس اللي بتتابعه اللي هي اصلا فيها اللي مكفيها حاجات سلبية .. بس لازم اديكم أمل في بكرا وأن ربنا بيعوض لأن ربنا مش بيحب الحاجات الوحشة.. ادعوا لبعض واتمنوا الخير لبعض متعرفوش ربنا خد ايه مني أو من غيري عشان يكرمني بأي حاجة تانية في حياتي.

استياء جوري بكر من أسعار الساحل الشمالي

وعلى صعيد أخر، أعربت الفنانة جوري بكر عن استيائها من أسعار المنتجات والخدمات في منطقة الساحل الشمالي، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقالت جوري بكر في مقطع فيديو لها من خلال خاصية استوري: أنا بكره الساحل أو الأصح اللي بيحصل في الساحل، وأنا متضايقة من اللي بيحصل في الساحل، ولولا أن جوزي بيحب يروح هناك مكنتش جيت.

وتابعت: لأن فيه قلة أدب بتحصل، وفيه ناس قليلة الأدب، وفيه قلة أدب في الأسعار، وفيه ناس ممكن تقولي ايه اللي وداكي، بس أنا مضطرة، وأنا الحمد لله راضية بس ايه الأسعار دي.

أخر أعمال جوري بكر

ومن الجدير بالذكر أن اخر أعمال جوري بكر مسلسل جعفر العمدة، بطولة محمد رمضان، هالة صدقي، مي كساب، زينة، ومن إخراج محمد سامي.

تابع موقع تحيا مصر علي