عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ريم طارق تنهار من البكاء: حسن شاكوش خدعني وفضحني وداس على كرامتي بالجزمة

ريم طارق
ريم طارق

انهارت ريم طارق، طليقة المطرب حسن شاكوش، من البكاء أثناء حديثها عن أزمتها مع طليقة خلال لقاء لها ببرنامج 90 دقيقة مع الإعلامية بسمة وهبة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات ريم طارق في 90 دقيقة

وقالت ريم طارق: حسن شاكوش خدعني وفضحني وجرسني وشهر بيا وداس على كرامتي بالجزمة.. وتاني يوم ما خدت حاجتي حسن شاكوش اتصل بيا وقالي انتي خدتي النسكافيه والشاي ؟!.

تصريحات ريم طارق اليوم

وكشفت ريم طارق، طليقة مؤدي المهرجانات حسن شاكوش، عن مفاجآت جديدة تخص أزمتها مع طليقها، التي أثيرت منذ أيام.

وقالت ريم طارق خلال لقاء لها ببرنامج 90 دقيقة مع الإعلامية بسمة وهبة: حسن شاكوش كان عايز يوقعني في الغلط.. كنت بلاقي بنات بتلبس قمصان النوم بتاعتي اللي في أوضة نومي ويتصوروا بيها وحاجتي اللي اتلبست ملقتهاش.

وتابعت: طلبت من حسن شاكوش 600 ألف جنيه حقي قال لا هما 400 ألف بس ووافقت، ولغاية دلوقتي مدفعهمش، وكان لابس البيجامة بتاعتي في الفيديو اللي نزله، وهاخد حقي قانوني.

فيديو ريم طارق

وسبق وأن أعلنت الفنانة ريم طارق، طليقة الفنان حسن شاكوش عن انتهاء أزمتها مع مطرب المهرجانات الشهير، مشيرة إلى أنها حصلت على جميع حقوقها الشرعية وما حدث بينها وبين طليقها سوء تفاهم.

وقالت ريم طارق في فيديو لـ قناة هي: الحمدلله  اخدت كل حقوقي الشرعية من حسن، والحمدلله اني طلعت شخص كويس، وهو كمان شخص كويس، وراجل محترم، وكل اللي حصل ده كان سوء تفاهم وتدخل أكتر من طرف،  وأي حد سيرته جت في الموضوع سواء من أهله او من اهلي او مامته ف حقهم على راسي وكل شئ قسمة ونصيب.

خيانة حسن شاكوش لـ ريم طارق

وعلى صعيد أخر، أكدت ريم طارق، طليقة المطرب الشعبي حسن شاكوش، على أن أحد أسباب طلاقها من “شاكوش” هو علاقته بـ فنانة مشهورة تعاني من أزمة صحية.

وقالت ريم طارق خلال لقاء لها ببرنامج 90 دقيقة مع الإعلامية بسمة وهبة: حسن شاكوش كان على علاقة مع فنانة مشهورة عندها مشكلة صحية في رمضان.. وقفت مع حسن شاكوش بكل الطرق وخليته يصلي في اخر فترة رغم أن ده كان مستحيل.

تابع موقع تحيا مصر علي