عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

غير مسؤولة عن أي شيء بيتكتب فيها.. ميرهان حسين تحذر من انتحال شخصيتها على الفيسبوك

ميرهان حسين
ميرهان حسين

خرجت الفنانة ميرهان حسين لتحذر الجمهور من مجموعة من الصفحات الموجودة على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”، تنتحل شخصيتها، مشيرة إلى أنها لا تمتلك صفحات على موقع فيسبوك.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تحذير ميرهان حسين من صفحات تنتحل شخصيها

ميرهان حسين تنفي وجود صفحات باسمها على الفيسبوك

وكتبت ميرهان حسين عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: أنا معنديش فيسبوك، جميع الصفحات والأكونتات اللي باسمي على فيسبوك مش بتاعتي وأنا غير مسؤولة عن أي شيء بيتكتب فيهم.. أنا معنديش فيسبوك.

لا يتوفر وصف.
منشور ميرهان حسين

ميرهان حسين ومعاناتها مع الشهرة

وكانت قد تحدثت ميرهان حسين عن معاناتها مع الشهرة وذلك وفقا لمنشور نشرته عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قالت فيه: الشهره لها سلبيات كتير منها انها بتخلي الناس تدي نفسها الحق انها تحكم عليك وتنتقدك واوقات كتير تجرحك وتظلمك لان انطباعاتهم بتيجي من دور لا يشبة حقيقتك او صورة بالنسبة ليهم شئ يديهم حق أنه يجرحك.

وتابعت: كمان بتمنعك تكون علي حقيقتك100% برا بيتك ودائرتك الصغيرة ، واكبر سلبيات الشهره بالنسبة ليا انها بتجلب ناس مزيفه علي حياتك تكون اهدافها الشهره فقط ولسه في اكتر.

ميرهان حسين عن سر عدم زواجها: مبحبش النكد

وعن عدم زواجها حتى الأن، قالت ميرهان حسين: عشان بحب الروقان ومش بحب النكد ومابحبش للزعل واحترام مساحتي الشخصية واحترم شخصيتي اللي بنيتها وهذبتها لحد ما لقيت الشخصية اللي انا عليها دلوقتي ولسه ملاقتش الراجل مايخذلنيش في حاجه من دول.

وتابعت حديثها، قائلة: ماستحملش الراجل اللي مش قد كلمته ووعوده ولا الراجل اللي ما بيشوفش أنه غلطان ولا القاسي غليظ القلب وطبعا ولا الكداب ولا الخاين ولا اللي مابيغرش ولا بتاع الستات ولا سليط اللسان ولا البخيل ولا اللذي اذا خاصم فجر ولا اللي ميقدرنيش. لا اللي مبيعرفش يضحي ولا العنيد وممكن استحمل كل دول لو دمه خفيف وبيضحكني.

تابع موقع تحيا مصر علي