عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جورج وسوف يطرح أغنية جديدة بعنوان نجم عالي| فيديو

جورج وسوف
جورج وسوف

طرح المطرب جورج وسوف اليوم أغنية جديدة له بعنوان نجم عالي، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 65 ألف مشاهدة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل طرح أغنية نجم عالي لجورج وسوف

تفاصيل طرح أغنية نجم عالي لجورج وسوف

وجاءت أغنية نجم عالي من كلمات ملاك عادل، ألحان محمد يحيى، وتوزيع زيزو فاروق، وتقول كلماتها: "عشان مش شبهكو بشد انتباهكو عشان قلبي طيب بتستغربوني مالكمش غالي وانا نجم عالي ما ينفعش أصلاً في يوم تعرفوني هو الكداب هيعيش مع غير الكداب زيو ولا الخاين هيعيش مع غير الخاين زيو هو الكداب هيعيش مع مين غير كداب زيو ولا الخاين هيعيش مع مين غير خاين زيو يللي انتو دخلتوا حياتي غلط اخرجوا منها واللي زيكو بحمد ربنا ان انا مش زيو واللي زيكو بحمد ربنا ان انا مش زيو انا تعبت منكو ومش هبقى منكو وده عشان قلوبكو ما فيش فيها خير".

“انا ما انفعش ليكو ولا هليق عليكو من ايمتى الصغير بيليق عالكبير هو الكداب هيعيش مع غير الكداب زيو ولا الخاين هيعيش مع غير الخاين زيو هو الكداب هيعيش مع مين غير كداب زيو ولا الخاين هيعيش مع مين غير خاين زيو يللي انتو دخلتوا حياتي غلط اخرجوا منها واللي زيكو بحمد ربنا ان انا مش زيو واللي زيكو بحمد ربنا ان انا مش زيو”.

أخر أعمال جورج وسوف

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال جورج وسوف أغنية “بيتكلم عليا”، التي تم طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”، يوم 26 من شهر نوفمبر الماضي، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 13 مليون مشاهدة.

وتقول كلمات الأغنية: “بيتكلم عليا .. ويقول فيا و فيا .. و أنا عمري ما جبت سيرته غير بخير يلي ما عمريش جرحته .. سايبه يغلط براحته ..مع إني أقدر أقول حاجات كتير بيقول .. ما يقول .. ماهو كل يا قلبي ما نتألم .. بالوقت أنا و انت هنتعلم علشان ما نكررش غلطنا ما يقول .. ع الحب اللي زمان جمعنا .. علي اشواقنا و علي اوجاعنا كان وهم قابلناه في سكتنا ما يقول العشرة غالية غالية لو في ناس يئتمنوا هيبيع اسمه و غرامه .. ما هو ده أصله و تمامه".

تابع موقع تحيا مصر علي