عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حورية فرغلي تتعاقد على فيلم ديجافو.. وتعلق: من أصعب الأدوار اللي هعملها في حياتي

حورية فرغلي
حورية فرغلي

أعلنت الفنانة حورية فرغلي تعاقدها على فيلم ديجافو اليوم، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات حورية فرغلي عبر إنستجرام

حورية فرغلي في فيلم ديجافو

ونشرت حورية فرغلي مقطع فيديو لها، قالت فيه: أنا طالعة النهاردة مخصوص عشان أقولكم أحلى خبر، بقالي كتير متبسطش زي النهاردة، الحمد لله أنا لسه ماضية فيلم اسمه ديجافو، مع المخرج الأستاذ عيد العربي، والمنتج أيمن فهمي، يمكن تستغربوا وتقولوا اشمعنا دلوقتي، أنا هدخل دلوقتي سينما.

وتابعت: لأن كان معروض عليا حاجات كتيرة جدا بس ملقتش أي حاجة جديدة، أنا عملت شخصيات كتيرة أوي بس معملتش الدور دا قبل كدا، والدور دا يعتبر من أصعب الأدوار اللي هعملها في حياتي.

حورية فرغلي لطليقة حسن شاكوش: بتجيبي اسمي عشان تطلعي تريند 

وفي وقت سابق، حرصت الفنانة حورية فرغلي الرد على ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش، بعد تلميحها بوجود علاقة بين حسن شاكوش وحورية فرغلي، ورفضها الاعتذار عن هذا التلميح، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقالت حورية فرغلي: الموضوع بقاله فترة بس مضايقني وقررت اني أشهدكم وأشارككم الحقيقة عشان لو انا غلطانة.. أنا كنت ساكتة ومبردش عشان انا أكبر بكتير من كدة والموضوع زاد عن حده وبقى أوفر.

وتابعت موجهة حديثها لطليقة حسن شاكوش: انتي عايزة تريند وتجيبي اسمي وخلاص عشان تطلعي تريند، سكتلك أول مرة لكن تطلعي تقولي اني عارفة حسن شاكوش كان بيخونك على مين ده اللي ميتسكتش عليه، هو أنا هعرف منين هو على علاقة بمين؟.

أخر أعمال حورية فرغلي في السينما

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال حورية فرغلي في السينما فيلم استدعاء ولي عمرو، الذي تم طرحه سنة 2019، وكانت تدور أحداثه حول طفل اسمه عمرو، تقوم ناظرة المدرسة باستدعاء ولي أمره بسبب المشاكل التي يتسبب فيها، لكن من ناحية أخرى يعاني والده راغب من مشاكل مع والدته سارة، التي طلبت منه استعادة ذكريات حبهم عن طريق تجميع طلاب فصلهم في مرحلة الثانوية العامة.

تابع موقع تحيا مصر علي