عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

نجل صيدلي مدينة نصر: بابا عمل العيب مع أختي وقال عشان تتعلم

صيدلي مدينة نصر
صيدلي مدينة نصر

كشف نجل صيدلي مدينة نصر الشهير بـ عنتيل مدينة نصر، مفاجآت عديدة في قضية إتهام والده بمواقعة سيدات وفتيات قاصرات داخل الصيدلية المملوكة له في عزبة الهجانة في مدينة نصر.

تحيا مصر

نجل صيدلي مدينة نصر يكشف مفاجآت

وقال نجل صيدلي مدينة نصر في التحقيقات، أنه في غضون عام 2019 كان حينها في الصف الثالث الثانوي، ويقيم برفقة والده - صيدلي مدينة نصر - ووالدته وشقيقته البالغة من العمر حينها 12 عاما، وذلك في شقة سكنية بمنطقة التجمع الخامس، حتى تركت والدته الشقة واصطحبت شقيقته برفقتها.

وقرر نجل صيدلي مدينة نصر في التحقيقات، في يوم لقيت ماما وبابا بيتخانقوا وبعد الخناقة لقيتها خدت أختي وسابت البيت ومشيت وقعدت أنا ووالدي مع بعض في الشقة، ومكنتش فاهم ماما عملت كدة ليه، وفضلت عايز أفهم لحد ما خلصت امتحانات الثانوية وكنت ناوي أروح لها بعد الامتحانات، لأنهم مينفعش يقعدوا لوحدهم.

نجل صيدلي مدينة نصر: قطعت علاقتي بيه

وتابع نجل صيدلي مدينة نصر، بعد ما خلصت إمتحانات لقيت ماما بتودي أختي لدكتور نفسي وأخصائيين، ومكنتش فاهم ليه، وقعدت معاها قولت لها عايز أعرف أيه اللي حصل كله، قالتلي أن والدي كان بيعتدي على أختي وده وهي في الصيدلية وأنا بره، وكان بيمارس معاها حاجات عيب، وهو ده اللي خلاها تسيب البيت وتمشي، وساعتها قعدت معاها وسبت له البيت.

وأكمل نجل صيدلي مدينة نصر، بعدها ماما أخدت تمكين من شقة التجمع الخامس، وحصلت مشاكل كتير وعرفت كمان كل حاجة عن الفيديوهات بتاعت الصيدلية ورفعت ماما عليه دعاوي كتير عشان تطلق منه، وهو ساعتها رفع دعوى نشوز، وعلاقتي بيه من ساعتها وهي منعدمة بسبب اللي عرفته عنه.

نجل صيدلي مدينة نصر: أبويا اعتدى على أختي

وأضاف نجل صيدلي مدينة نصر، أنا مكنتش أعرف اللي حصل كله عشان ماما كانت خايفة على دراستي ساعتها، وعشان كدة سابت البيت ومشيت، ولما قعدت معاها مكنش ينفع تقولي التفاصيل لكن قالتلي أبوك اعتدى على أختك ولامس مناطق عفتها ولما قالت له عملت كدة قالها أيوة عشان تعرف تتعامل مع جوزها لما تتجوز.

واختتم نجل صيدلي مدينة نصر، أنا ما اتكلمتش مع أختي خالص على الحاجات دي عشان الأخصائيين النفسيين قالوا مينفعش نتكلم معاها في الموضوع ده دلوقتي، وهي لحد دلوقتي بتتعالج من اللي حصل معاها، وابويا هو اللي عمل فيها كل ده.

تابع موقع تحيا مصر علي