عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عمرو وهبة: الناس أما بتشوفك ذوق بتظيط وبقى عندي تنحيس من انتقادات السوشيال ميديا

عمرو وهبة
عمرو وهبة

حل الفنان عمرو وهبة ضيف على برامج gossips، والذي يتم عرضه على السوشيال ميديا، وذلك بعد تألقه بدور وافي في مسلسل صوت وصورة الذي يتم عرضه خلال الفترة الحالية على شاشة قناة dmc، ويحقق نجاحات كبيرة على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

تحيا مصر 

عمرو وهبة: الناس أما بتشوفك ذوق بتظيط 

وقال عمرو وهبة خلال اجاباته على gossips: انا مع مثل خدوهم بالصوت لأن الناس أما بتشوفك ذوق بتظيط، والصوت اللي جوايا دايمًا بيقولي اجتهد ومتضمنش النجاح، وشايف إني لو شوفت حد مظلوم قدامي هنصر الحق وهتكلم عن المشكلة على السوشيال ميديا ومش هطرمخ على المشكلة حتى لو صحبها عايز يطرمخ عليها بسبب أنه خايف أو غيره.

وتابع عمرو وهبة خلال تصريحاته ل gossips: بتعصب شوية أو اتعامل مع ولادي على إنه كبار لم بتعامل معاه بإنه مش حاسس بقيمة الحاجة برجع وبقول ده الوقت اللي المفروض يضيع فيه.

عمرو وهبة: عندي حالة تنحيس من السوشيال ميديا 

وتطرق عمرو وهبة بحديقه عن السوشيال ميديا، فقال: أنا عندي حالة تنحيس الناس سخنة اليومين دول لو الخبر صح بتشتم لو غلطت بتشتم وفي نوع من أنواع الصحافة بتقطع كل حاجة عشان كدة مش بطلع أرد على أي حاجة الا إذا حد من أهلي وأسرتي هيضطر.

وأضاف عمرو وهبة خلال حديثه عن السوشيال ميديا والتريندات: لو هطلع تريند أحب يكون ليه علاقة بشغلي، أحب اطلع تريند بحاجة ليها بشغلي أو مشهد أو دور عملته مخالف لتوقعات الجمهور ومعتقدش ان حد طلع تريند وكان متعمد ده.

عمرو وهبة: فقدت الإيمان في البشرية 

وتعمق في حياته الشخصية وقال عمرو وهبة خلال البرنامج: عندي مرحلة في حياتي ليها علاقة بشخصيات نفسي تكون مش موجودة كأنها محصلتش اصلا، أنا فقدت الإيمان بالبشرية كل الناس وحشة لحد ما يثبت العكس، وكنت قافل الباب تمام وفكرة انه فيه بني أدمين كويسة كانت منعدمة، وبدأ الموضوع يبقى تمام معايا أما دخل حياتي أشخاص كويسين ولاكن لسة عندي شك وعدم ثقة في الناس.

يذكر، أن عمرو وهبة قد تألق في مسلسل صوت وصورة بصوت وافي مساعد المحامي لطفي عبد الصبور والذي يجسد دوره الفنان صدقي صخر، ويخوض بطولة المسلسل إلى جانبهم كلا من النجوم حنان مطاوع والفنانة نجلاء بدر والفنان مراد مكرم، والفنان وليد فواز وحقق العمل نجاحات كبيرة منذ عرض أولى حلقاته على شاشة قنوات dmc ومنصة واتش أت الرقمية.

تابع موقع تحيا مصر علي