عاجل
الخميس 09 مايو 2024 الموافق 01 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

نادين الراسي: أنا ضد الحقن لأنه بيمحي الشكل اللي ربنا أعطاه لينا

نادين الراسي _ أرشيفية
نادين الراسي _ أرشيفية

كشفت الفنانة نادين الراسي، عن رأيها في عمليات التجميل ونوع المولود الذي تفضله فضلًا عن أيام الحرب.

تحيا مصر 

نادين الراسي ضد عمليات التجميل 

وقالت نادين الراسي: أنا ضد الحقن وكنت فاكرة إن التجميل بنجمل ومع الوقت بيشوه مش بيجمل وبنمحي الشكل اللي ربنا أعطاه لينا.. وبشوف ستات كبيرة بتحقن حرام ننحرم من هذه الوجوه بشوارعنا الجمال اللبناني حلو الجمال الشرقي.

نادين الراسي ترصد معاناتها مع الحرب اللبنانية

وتابعت نادين الراسي، في السبعينيات والتمانينات عشنا في قصف وضرب ونوم تحت الجسر ومش قادرة أنسى وفاة جدي، وجيل الحرب جيل ممتاز بظروفه وأنا بتكلم على الصعيد اللبناني.

وأضافت نادين الراسي، لو في حمل أتمنى يكون صبي مش بنت ومعرفش إيه السبب.

وسبق وقالت نادين الراسي عن خيانتها: عدد المرات اللي اتعرضت فيها للخيانة مرات كثيرة لا يمكن عدها، سامحت على الخيانة عشان بنستاهل فرصة تانية.

رد فعل نادين الراسي تجاه الخيانة

وتابعت، أنا أرد الخيانة بالخيانة وده طبيعي والخيانة مش بس العلاقة الجنسية ممكن نخون بنظرة أو بكلمة أو بمكالمة تليفون.. معندناش ثقافة جنسية ولا توعية في المدارس.. الدنيا بتتغير ودلوقتي بقى الراجل بيحب راجل والست بتحب ست.

وأضافت، المجتمع مش جاهز لـ اللي باميلا الكيك طرحته بخصوص المثلية الجنسية.

اقرأ أيضًا.. 

ميار الببلاوي عن مساندتها للشعب الفلسطيني: عملت دوري كإعلامية لكن دوري كمسلمة نفسي اعمل أكتر من كده

 

عفاف مصطفى تعليقًا على الوضع في فلسطين: منتهى الظلم والهمجية

 

من جانبه، لفتت نادين الراسي إلى إن شقيقها كان سائقا جيدا، ويعلم جيدا أصول القيادة ولكن بماذا ستفيده مهاراته في طريق معتم لا توجد به أية إشارات أو وسائل إضاءة تحميه من الصدام بمثل هذا الحاجز الإسمنتي.

واستطردت نادين الراسي، بقلوا لوزير الأشغال.. أنا بعرف وين الطريق.. إذا ما هتصلح ولا تحطوا فوقه لجورج تمثال وتقولوا يا فنان نحنا قتلناك ..لو ما عملت هذا الشيء هيحترق قلبك على ابنك.

واستكملت، بيطلع كل فترة كلام وإشاعات عن وفاة جورج، وبالنسبة للكلام على موضوع إنه تعرض للتهديد قبل وفاته ده حقيقي بس مش هقول من مين.

تابع موقع تحيا مصر علي