عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني مثلي الأعلي وكارمن سليمان من القليلين اللي طلعت بيهم.. أبرز تصريحات رنا سماحة

رنا سماحة _ أرشيفية
رنا سماحة _ أرشيفية

فجرت الفنانة رنا سماحة عدة تصريحات خلال حلولها ضيفة في برنامج  free time الذي تقدمه الإعلامية يارا احمد والإعلامية نسمهار الصغير علي شاشة قناة هي، حول كارمن سليمان و تامر حسني. 

تحيا مصر

رنا سماحة في برنامج Free Time

وقالت رنا سماحه : كارمن من الناس القليلة اللي طلعت بيها من الوسط الفني وماعندهاش اي مشكلة انها تشاركك اي معلومة وانا بتمني ليها السعادة والتوفيق في حياتك .

تصريحات رنا سماحة 

وتابعت رنا سماحة، تامر حسني مثلي الأعلي من أول بدايته وبحترم رحلة نجاحه وغنا في فرحي ببلاش!

رنا سماحة تكشف عن كلمات أغنيتها الجديدة

هذا وكشفت الفنانة رنا سماحه عن كلمات أغنيتها الجديدة  عامله عبيطة من كلمات احمد حسن و الحان سامر ابو طالب وتوزيع خليل وشندي .

وتقول كلمات الأغنية:  قاعدة وساكتة وباصه عليكم ..كاشفة وشوشكم وسط الزيطة فاهمة وسامعه وعارفة وقاريه عنيكم ..فاهمة الكل وعاملة عبيطة

وأوضحت الفنانة رنا سماحة، الأغنية اتعملت للناس اللي بوشين في حياتنا واللى عاملين حبايبنا وهما قي الاخر من ورانا بيضربونا في ضهرنا وبيتكلموا علينا.

وقال زوج الفنانة رنا سماحة الملحن سامر أبو طالب: رنا مش بس مطربة جامدة لا هي كمان صديقتي الصدوقة وبعيد عن أنها زوجتي وأم أولادي أنا باخد رايها في كل حاجة .

وجدير بالذكر أن برنامج “
free time  “تقدمه الاعلامية يارا احمد والاعلامية نسمهار الصغير علي شاشة قناة هي يوم الخميس.

من جانبه، تضامنت رنا سماحة مع فلسطين من خلال حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات بالإنستجرام، وقالت: تخيل معايا كده الطفل اللي شاف أمه بتموت في حضنه واللي شاف أبوه بيموت قدامه واللي شاف أخوه واللي شاف أخته، وربنا نجاه ده لما يكبر هيعمل فيكم إيه؟، الجيل ده هيدوس عليكم بالجزم إن شاء الله، القضية عمرها ما هتموت.

اقرأ أيضًا.. 

إسلام جمال يواصل تصوير مشاهده مع كريم عبدالعزيز في الحشاشين 

محمد محمود عبد العزيز يحتفل بعيد ميلاده ويعلن انتظاره لمولوده الأول 

وحققت رنا سماحة نجاح واسع بأغنية باد بوي من كلمات  كريم كلوشة ألحان و توزيع،  رامي المصري، وتقول كلماتها: “مقدرش استحمل حبوب دبدوب بيدلدل بيجيلى مقلوب متحنجل يرمى كروته من اولها ليه هترمى بلاكى اصلاً عينى مش شيفاكى مابخطيش خطوة وراكى اتهدى يا بت و ريحيلها انت باد بوى باد بوى باد بوى لا انا جود بوى جود بوى جود بوى فوقلها ماتفكرنيش زيها اللى انت بتمشى معاها انا غير كل اللى عرفتهم ليه بتأفورى بطلى حبة تحورى من غير ميك اب اتصورى هتلاقى نفسك زيك زيهم انت باد بوى باد بوى باد بوى".

تابع موقع تحيا مصر علي