عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

آسر ياسين مش عمي ومبحبش البنت الطيبة.. أبرز تصريحات محمود ياسين جونيور

محمود ياسين جونيور
محمود ياسين جونيور

حل الفنان الشاب محمد ياسين جونيور ضيف على برنامج gossips، والذي يتم عرضه على مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك بعد تألقه في حكاية عيشها بفرحة ضمن حكايات مسلسل 55 مشكلة حب، والذي تعاون به إلى جانب نخبة من نجوم الفن على رأسهم نور إيهاب وهبة مجدي وهاني عادل.

تحيا مصر 

محمود ياسين جونيور في gossips 

وتحدث محمود ياسين جونيور عن العديد من التصريحات الهامة والمثيرة سواء عن حياته الشخصية أو الفنية وموقفه من الخيانة والغدر ومواصفات فتاة أحلامه وغيرها من التصريحات التي يرصدها موقع تحيا مصر خلال التقرير الأتي.

أبرز تصريحات محمود ياسين جونيور

أول حاجة بتلفت نظري للشخص جمال الشكل.. أنا هعرف جواه ازاي من أول مقابلة؟ واللي يقول لا مش بيفرق معايا الشكل بيضحك على نفسه.

بحب الناس اللي بتهتم بالتفاصيل الصغيرة واللي على طبيعتهم.. بحسهم أنقياء ونضاف من جوة.

بميل للبنت اللي شكلها مش طيب وملامحها حادة.. محبش البنت الكيوت اللي تصعب عليا.

لو الإكس رجعتلي هوافق أنا مؤمن بالفرص الجديدة وإن الشخصيات بتتغير.

أنا بخاف من الغدر وأما يكون الموضوع خيانة من حد أنا أمنته على كل حاجة ساعاتها ممكن أبقى وحش أوي.

أنا طيب جدا ولكن مع الأشخاص اللي بتأذيني نفسيا بقعد أفكر وأخطط ازاي هأذيهم.

الجواز بالنسبالي مش لازم أخد رأي حد فيه طالما أنا مقتنع باللي هتجوزها وهو ده اختياري انا الي هتحمله سواء صح أو غلط محدش هيتحمل مسؤوليته غيري.

في إشاعة مضحكة طلعت أن آسر ياسين جه عزاء عمي واتخانقنا معاه عشان الورث وأنه عمي وكدة فلا يجماعة انا بحبه وكل حاجة بس هو مش عمي.

محمود ياسين جونيور في حكاية عيشها بفرحة 

من ناحية أخرى، تألق محمود ياسين جونيور في حكاية عيشها بفرحة والتي أتت ضمن حكايات مسلسل 55 مشكلة حب وشاركه في البطولة كلا من النجوم هاني عادل وهبة مجدي، نور إيهاب، هاني الدقاق، حنان سليمان، حسن أبو الروس، رانيا منصور، والحكاية من تأليف عمرو محمود ياسين وهي مأخذوة من حكايات كتاب 55 مشكلة حب للكاتب الراحل الكبير مصطفى محمود، وحققت نجاحا كبيرا خلال فترة عرضها على شاشات التلفزيون في الفترة الأخيرة.

تابع موقع تحيا مصر علي