عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حقيقة إصابة تامر حسني باكتئاب وأمراض عضوية| فيديو

تامر حسني
تامر حسني

كشف الدكتور محمد وائل أخصائي الأنف والأذن والحنجرة، عن تطورات الحالة الصحية للفنان تامر حسني، باعتباره طبيبه الخاص.

تحيا مصر

نصيحة الاطباء لتامر حسني

ونصح الطبيب تامر حسني بالعودة مرة أخرى إلى عمله في أقرب وقت، ليستطيع الخروج من دائرة الإحباط والاكتئاب الذي يعاني منه خلال الفترة الأخيرة، بسبب متابعته الدورية للأحداث الصعبة الجارية.

تامر حسني ينصح جمهوره

وسبق وأن أحدث الفنان تامر حسني ضجة عارمة، بنصيحته لجمهوره بشأن الحفاظ على أداء الصلاة وعدم تركها، وذلك من خلال حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وقال تامر حسني في منشور له عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: أنت مش منافق أنت مجاهد.. بوست طويل بس اللي هيقرأه للآخر هيكون محتاجه جدًا والله العظيم.. بخصوص الصلاه هحكي حاجه حصلت معايا حبيت اشارككم بيها للي يهمه الأمر.. فيه أكيد فيكم مش بيصلي أو بيقطع في الصلاة اللي بيقطع في الصلاة عايز أقول.. أفضل قاوم شيطانك لحد ما تنتصر ده حصل معايا شخصيًا أواظب وأقطع 100 مرة لحد ما استقريت.. أخد وقت ثوابك هيكون أكبر لأنك بتجاهد نفسك وشيطانك عشان خاطر ربنا.. فيه نوع تاني اللي بيقول هبدأ من بكرا وميقدرش ويقول معلش بكرا وًميقدرش تالت وميقدرش عاشر أحب أقوله حتى لو عزمت النيه 1000 مرة ومش بتنفذ.. ربنا بيفضل مستنيك بمنتهى الحب لأنه شايف مجهود نيتك في الأسرار على الرغبة حتى لو مش قادر تنفذ هيجازيك خير برضو على رغبتك حتى لو منفذتش لسه وهيبقى مستنيك تاخد القرار وفاتحلك إيده بكل حب عشان تنطلق وتدخل في رحمته وفي معيته.

إشادة تامر حسني بـ بسمة بوسيل

وعلى صعيد أخر، حرص المطرب تامر حسني الإشادة بأداء طليقته بسمة بوسيل في أغنية جينا نعايدكم، وذلك من خلال التعليقات عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وعلق تامر حسني على كوفر بسمة بوسيل الجديد لأغنية جينا نعايدكم، قائلًا: احسنتي يا بسمة.. يارب أحمي أطفال غزة، وأهلها الشرفاء الأبرياء.. قلوبنا تبكي بحرقة عليها.. يارب معجزة من عندك.

لترد عليه بسمة بوسيل قائلة: يارب يا تيمو تحصل معجزة من رب العالمين وكل دا هيخلص.

تابع موقع تحيا مصر علي