عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جلا هشام: كلبي بيغير عليا من الرجالة والبني أدمين مؤذين أكتر من الكلاب

جلا هشام
جلا هشام

تحدثت الفنانة الشابة جلا هشام عن علاقتها بكلبيها جوي وعزوز، وذلك خلال لقائها بـ برنامج Gossips، والذي يتم اذاعته على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، مشيرة إلى أن كلبها جوي يغير عليها من الرجال.

تحيا مصر 

جلا هشام: كلبي مرتبط بيا وواخد صفات مني كتير

وقالت جلا هشام متحدثة عن كلابها: كان نفسي في كلب وجبته من ورا أمي وهو عنده 40 يوم، والأمهات بيخافوا من الكلاب بسبب النظافة، وكبر معايا، جوي بقى مرتبط بيا لدرجة إني أما بسافر بينام جنب الباب لحد ما أنا أرجع، هو حنين أوي ودلوع وعزوز سوسة وخبث، لكن جوي غلبان.

وعن الصفات المشتركة بينها وبين جوي وعزوز قالت جلا هشام: جوي واضح أوي ومش خبيث ولو متعصب هيبان عليه ولو حب حد هو لازق فيه، وعزوز مرقوع زيي 

لازم لو حد عنده كلب يتعامل معاه كأنه ابنه، هما بيشاركوني في الأكل ومرتبطين بيا جدا وبنصح أي حد عنده كلب بلاش تأكلوه حاجات مسكرة.

جلا هشام عن كلبها جوي: بيغير عليا أوي من الرجال وعض واحد مرة عشان قرب مني

وتحدثت جلا هشام عن غيرة كلبها جوي عليها، حيث قالت: بيغير عليا أوي من الرجال وعض واحد مرة عشان قرب مني وهو بيعرف يفرق بين الستات والرجالة.

وتابعت حديثها، قائلة: البني أدمين مؤذين أكتر من الكلاب بكتير.. الكلب بيدك إشارة لو هيعملك حاجة لكن الانسان بيبان حبييك وبعدها بيقضي عليك.

جلا هشام في مسلسل الأصلي

يذكر، أن أخر أعمال الفنانة الشابة جلا هشام مشاركتها في مسلسل الأصلي الذي تم عرضه منذ فترة على شاشات التليفزيون ومنصة واتش ات الرقمية، وحققت نجاحات ساحقة خلال فترة عرضه على قناة Dmc، وشاركت به إلى جانب كلا من النجوم ريهام عبد الغفور، إسلام جمال، إيهاب فهمي، يوسف عثمان، أحمد الشامي ونخبة من نجوم الفن الأخرين.

كما شاركت في مسلسل منعطف خطر الذي تم عرضه على منصة شاهد الإلكترونية وتحدثت عن الدور، قائلة: “أمي ماعرفتنيش لما اتعرض المسلسل، وفي ناس إتخضت من شكلي، وناس كانت مبسوطة لإن الدور مش شبه أي حاجة عملتها، وده سبب انجذابي للدور”، موضحة صعوبة الشخصية التي قدمتها، فقالت: “حاولت أذاكر في دور جيكا نوع المخدرات الذي تتعاطاه، وهو نوع يؤثر على وزنها وبشرتها ويسبب تساقط شعرها".

تابع موقع تحيا مصر علي