عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

في عزاء شقيق شريف رمزي.. أول ظهور لـ كريم فهمي وزوجته بعد انفصال شقيقه

كريم فهمي  _ أرشيفية
كريم فهمي _ أرشيفية

في أول ظهور له هو وزوجته بعد انفصال شقيقه الفنان أحمد فهمي عن الفنانة هنا الزاهد، حرص الفنان كريم فهمي على تقديم واجب العزاء في وفاة المنتج صلاح رمزي شقيق الفنان شريف رمزي في مسجد الشرطة بمنطقة الشيخ زايد.

تحيا مصر

كريم فهمي يتألق في حكاية قرض شخصي


من جانبه، تألق الفنان كريم فهمي في حكاية قرض شخصي، من مسلسل حدث بالفعل، والتي تدور حور تعرض جمال الذي يجسد شخصيته الفنان كريم فهمي، وأسرته لحادث سيارة أثناء سفرهم، وبعد ذهابهم للمستشفى، يفيق جمال، كريم فهمي، ولا يجد أسرته ويجد أن إدارة المستشفى تخبره أنه جاء بمفرده، رغم محاولاته لإثبات صحة كلامه، وتدور الأحداث حول رحلة بحثه عن أسرته ومعرفة السر وراء اختفائهم.

تصريحات كريم فهمي 

وقال كريم فهمي في برنامج أنا والقناع والتي تقدمه الإعلامية منى عبد الوهاب عبر قناة الحياة: مراتي استحملتني من ساعة ما اتقدمتلها لغاية دلوقتي وبتستحمل ضغط شغلي واستحملت أن عيني زايغة.

اقرأ أيضًا.. 

عفاف مصطفى تعليقًا على الوضع في فلسطين: منتهى الظلم والهمجية

عفاف مصطفى عن سيناء: محدش ييجي ناحيتها.. مش هندخل حرب ونضحي بولادنا 

وتابع كريم، ومفيش راجل عينه مش زايغة، وهي قدرت تتحكم في حياتي ومفيش قرار باخده غير لما اقولها وبقيت أطمن لما ادخلها في تفاصيل حياتي،  والسوشيال ميديا  بتظهر أننا عايشين حياة ملائكية بس احنا بيحصل بينا مشاكل كتير جدا.

كريم فهمي في برنامج أنا والقناع

وأضاف أن بناته هما نقطة ضعفه وقال: طول الوقت بقول إني لا أتحمل عليهم أي شيء، وأوقات بيدفعوني كمصدر قوة إني لازم أشتغل وأجتهد عشان آخد فلوس وأقدر أصرف عليهم.

وتابع، دايما بتعامل مع بناتي بقناع الدلع، ومش عايز أحسسهم بأي مشاكل حتى لو فيه مشاكل بين أي أب وأم مش لازم أحسسهم بحاجة زي أي بيت، وأهم حاجة إنهم غيروا في حياتي كتير.

وأضاف، دانيا مراتي بتدلعهم لكن أوقات بتكون ناشفة معاهم لمصلحتهم بشكل ما في أوقات كتير، ومينفعش إحنا الاتنين نعمل دا، واديتهم اطمئنان اتحرمت منه.

تابع موقع تحيا مصر علي