عاجل
الجمعة 17 مايو 2024 الموافق 09 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

جويل مردينيان: جوزي معندوش مانع أطلع بالمايوه على التلفزيون.. ولو راح بعد أسبوعين هكون مع غيره

جويل مردينيان
جويل مردينيان

كشفت خبيرة التجميل اللبنانية جويل مردينيان عن الكثير من الأمور التي تخص حياتها الشخصية، وتحديدًا علاقتها بزوجها، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج عندي سؤال، عبر شاشة تلفزيون قناة المشهد.

تحيا مصر

تصريحات جويل مردينيان عن زوجها

وقالت جويل مردينيان: جوزي كتير قوي وثقته بحاله بتكفي ومن كتر ثقته في نفسه، معندوش مانع أطلع بالمايوه على التليفزيون.. أنا وزوجي بسبب مشكلة كان هو سببها، وكان متقبل الموضوع أننا نرجع نشتغل على علاقتنا وكان عندي شرط أننا نعملها مظبوط ونروح لمعالج نفسي، واليوم أنا مغرمة بزوجي.

وتابعت: مستحيل أكون لحالي من غير رجل، إذ لا سمح الله راح زوجي كمال، بعد شهر أو أسبوعين هكون مع غيره، لأني في حياتي ما كنت سنجل من عمر 16، يمكن كنت سينجل أسبوع واحد بين ثلاث علاقات سابقة لي.

جويل مردينيان: ربنا هيجازيني لأني لابسة فستان عشان هو خلقنا من غير هدوم

وسبق وأن أثارت خبيرة التجميل اللبناينة جويل مردينيان الجدل في الساعات القليلة الماضية وذلك بسبب تصريحاتها المثيرة للجدل خلال برنامج “كتاب الشهرة”، والتي كشفت فيه بأنها تخشى جزاء الرب على الملابس التي ترديها لأنه خلق الانسان بدونها.

وقالت جويل مردينيان خلال البرنامج: أنا مؤمنة جدا بربنا ودايما بقول إنه هيجازيني لأني لابسة فستان عشان هو خلقنا بدون هدوم، وممكن أكون مغطية نفسي من فوق لتحت بس نيتي مش حلوة، أو من جوة أنا مش حلوة، فأنا بأمن إن ربنا مش هيقف معانا لأننا بنلبس لبس معين هو واقف معانا على طول,

وتابعت: ربنا بيجربنا، قد اي نفسنا ننجح وقد ايه بتعب وبضحى وأكتر من غيري، واللي قادر يضحي أكثر من غيره عشان يوصل أكتر من غيره بيوصل بإيد ربنا.

بسمة وهبة تهاجم جويل مردينيان

وبعد أن خرجت جويل مردينيان بتلك التصريحات الجريئة هاجمتها الإعلامية بسمة وهبة خلال برنامجها التلفزيوني الشهير 90 دقيقة المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة المحور، قائلة: أنتي حرة، بس متدخليش ربنا في العري، وتقولي أصل ربنا خلقنا عرايا، بتعملي تريند ملكيش دعوة بربنا.

تابع موقع تحيا مصر علي