عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

الاختيار التاني هو الأنضج والأقوى والأنجح.. مفيدة شيحة تحتفل بخطوبة ابنتها

مفيدة شيحة وابنتها
مفيدة شيحة وابنتها

احتفلت الإعلامية مفيدة شيحة بخطوبة ابنتها ويبدوا من تصريحاتها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام بأنها الخطوبة الثانية، موجهة التهنئة لإبنتها وحبيبها الذي أصبح خطيبها.

تحيا مصر

خطوبة ابنة مفيدة شيحة

ونشرت مفيدة شيحة صور لابنتها من حفل خطوبتها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: اكتشفت الفترة اللي فاتت إن الاختيار التاني هو الأفضل و الأنضج و الأقوى و الانجح وهو ده اللي شجعت بنتي عليه، أنا فرحانة أوي بيكم يا حبايبي وبإن بقى عندي إبن .. علمتوني إن الحب الحقيقي ملوش حدود.

مفيدة شيحة وأزمة المندوب

ويذكر، أن الإعلامية مفيدة شيحة كانت قد تصدرت مؤشرات الأكثر بحثا على موقع جوجل بعد تعليقها على واقعة مندوب المبيعات حيث قالت: الحاجة اللي مخليه مصر كلها على فيسبوك موضوع الدليفري والولد اللي كلم الست على الفستان السواريه اللي هو شايفه أوفر، ومينفعش أنه يديه ليها لأنه على حسب ما هو قال هيخليه يرتكب ذنب، وكلم صاحبة الفستان اللي كتبت البوست وقد إيه هي فخورة بالشاب الجميل أنه اخترق الخصوصية، وأن في عنصر مهم جدًا في أركان الإسلام ولا تجسسوا، وهو عمل مصيبة أنه تجسس على شيء مش بتاعه.

مفيدة شيحة: لو مندوب كلمني سألني هتلبسي اللبس ده فين هديله قلمين

وتابعت: هي تفاخرت به كشيء جيد للشخص المؤمن القوي التقي، وأنه سألها هتلبس الفستان فين وقالتله في البيت، معنى كده إنها بتلبس سواريه لجوزها، ولكن هي منسيتش تستأذن جوزها قبل ما تكتب البوست ده؟، أنا لو مندوب كلمني سألني هتلبسي اللبس ده فين أنا هقوله أي شيء علشان أشوفه قدامي، وبعد ما يجي أعتقد إني كنت هديله قلمين أو هبلغ عنه البوليس أن هو عمل أي شيء مخالف للقانون لأنه مش من حقه يفتح حاجة جيالي، وهقول مين إدالك الحق يا خفة تفتح حاجة مش بتاعتك، هو متخلف عقليًا لدرجة أنه لما يوصل فستان سواريه هيدخل النار، وناسي فكرة أنه لما يفتح حاجة مش بتاعته ويتجسس على شيء مش بتاعه هو برضو حرام

تابع موقع تحيا مصر علي