عاجل
الثلاثاء 14 مايو 2024 الموافق 06 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

كلمتها ومردتش عليها.. الخلافات تتجدد بين البلوجر بطوط ونادية الخولي

بطوط ونادية الخولي
بطوط ونادية الخولي _ أرشيفية

عادت البلوجر نادية الجندي والبلوجر بطوط ليتصدران من جديد حديث السوشيال ميديا، بعد انتشار أنباء ما بين تصالحهم ووجود خلافات جديدة بينهم، وهو الأمر الذي يرصده تحيا مصر خلال السطور التالية.

تعرض بطوط للتهديد والابتزاز

القصة بدأت بتعرض البلوجر بطوط لأزمة وهي ابتزازها من قبل مصور فوتغرافي وتهديدها، وهو ما أثار قلق نادية الخولي فحاولت التواصل معها للاطمئنان عليها خاصًة أنهما كانوا أصدقاء مقربيين، ولكن لم ترد عليها بطوط.

بطوط تمتنع عن الرد على نادية الخولي 

وقالت نادية الخولي ردًا على متابعيها الذين تسائلوا عن تطورات علاقتها مع بطوط: هو مفيش حد قبل حصل بينه وبين شخص خلاف أكيد لا، أنا الشخصية دي بحبها وبحزن علي أي حاجة وحشة بتحصلها وحاولت اتواصل معاها في آخر أزماتها وحتى جوزب ميعرفش الكلام ولا سهل علىيا أني أقوله ليكوا، لكن هي مردتش فكل واحد مرتاح فحياته وأتمنى متفتحوش معايا الموضوع دا تاني.

خلاف بطوط ونادية الخولي 

وكان خلاف نادية الخولي وبطوط بدأ عندما أخبرتها الأخير أنها لن تستطيع حضور عقد قرانها بسبب سفرها مع زوجها، ومن ثم أعدت لها مفاجأة بحضورها فشعرت الخولي أنها فعلت ذلك لتأخذ اللقطة واندلع الخلاف بينهما.

من جانبه، خرجت البلوجر نادية الخولي لترد على منتقدي إطلالتها في حفل زفافهاوذلك عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الأجتماعي فيسبوك قائلة: مساء الخير... حياة جديدة وبداية جديدة.. الحمد الله راضية عن شكلي ونفسي ويومي وفرحتي واللي حوليا ١٠٠/ ولو اتعادل اليوم تاني هختار كل حاجة زي ما هي تاني بالضبط….الحياة اراء..الحياه أذواق،، الفكرة ف الإنسان إنه يبقي ذوق ومحترم وبيعرف يقول اي امتي عشان التربية دي فطره في الإنسان مش بيشتريها وساعات الاهالي مش بيبقي ليها ذنب ف عدم  التربية والله بردو.

اقرأ أيضًا.. 

ميار الببلاوي: جددت عقدتي مع قناة الشمس لمدة 5 سنين 

4 زيجات في حياة أحمد سعد.. منهم من انتهت بسبب خيانته وأخرى بسبب محاولته القتل 

وتابعت، مبسوطه بكل حاجة والحمد الله اليوم كان حلو اوي بكل تفاصيله بكل اللي حواليا..شكرا لكل كلمة حلوه ووحشه عادي انا مش بتأثر لان انا عارفة انا اي وراضية عن نفسي ازاي.

وأضافت، والحمد الله على فرحتي انها تمت زي ما حلمت واتمنيت وشكرا لكل اللي شاركوني فرحتي انا عزمت كل الناس…وكل اللي جيه على راسي واللي مجاش لي أسبابه وعذره حقيقي بحبكم جدا حقيقي فرحتكم كانت باينة ف عيونكم وعلى راسي.

تابع موقع تحيا مصر علي