عاجل
الثلاثاء 05 مارس 2024 الموافق 24 شعبان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

متزقوش حد وعهد الله امشي.. انفعال أحمد العوضي على البودي جارد بسبب المعجبين

أحمد العوضي _ أرشيفية
أحمد العوضي _ أرشيفية

انفعل الفنان المصري أحمد العوضي على البودي جارد بسبب دفعهم للمعجبين، وذلك خلال العرض الخاص لفيلم الإسكندراني للمخرج خالد يوسف.

أحمد العوضي يدافع عن المعجبين

ورصدت كاميرا تحيا مصر تحذير أحمد العوضي للبودي جارد، حيث قال: محدش يزق حد وعهد الله أمشي.. كله هيتصور معايا. 

" src="">

أحمد العوضي ضيف حبر سري

من جانبه، قال أحمد العوضي خلال حلوله ضيف على برنامج حبر سري الذي تقدمه الإعلامية ياسمين عز: لو نزلت بفيلم أمام ياسمين هي اللي هتعمل أكبر ايرادات وأنا ابقى عايزها تعمل الايرادات أعلى مني وأعلى من أي حد وهي تعمل إيرادات كتير دي ياسمين عبد العزيز.

تصريحات أحمد العوضي 

وتابع، شخصية الخديوي هي الأقرب لقلبي وأنا مش بقلق من المنافسة مع حد وأنا بعمل شغلي واجتهد ويا رب كلنا ننجح، واتمنى كل النجوم تعمل افلام ومسلسلات والمهم اطلع من الموسم ناجح وعملت الدور بشكل جيد.

وأضاف، أنا أول حاجة عملتها شعبي كان دور محسن الدسوقي في السبع وصايا في سنة 2014، وبعد كدة عملت شخصية أكمل في نصيبي وقسمتك، وبعد كدة عملت ظابط شوية، وبعد كدة عملت بروسلي في 2019، وعملت إرهابي، وبعدين عملت شعبي، وبعد كدة عملت صعيدي.

واستطرد، أقرب حاجة ليا من اللي قدمته الشعبي لإن الشعبي شبهي، والصعيدي بحبه جدا يعني أنا بحب الكوماندا جدا، والصعيدي أرهقني في تناول الدور، لكن الشعبي بالنسبة لي هو شبهي أكتر من الكوماندا.

وأوضح، شخصية الخديوي هي الأقرب لقلبي وأنا مش بقلق من المنافسة مع حد وأنا بعمل شغلي واجتهد ويا رب كلنا ننجح، واتمنى كل النجوم تعمل افلام ومسلسلات والمهم اطلع من الموسم ناجح وعملت الدور بشكل جيد.

ولفت، لا أتضايق من أي نقد على السوشيال ميديا ولا أرد على هذه الانتقادات وعمري ما زعلت من واحد شتمني لكن لو شتم أهل بيتي أو ياسمين عبد العزيز خط أحمر طبعًا.

واختتم أحمد العوضي حديثه قائلًا: أنت مش شاطر لكن ربنا بييسر لك الناس اللي بينفذوا إرادته والنجومية ليست دائمة وستبقى سيرة الإنسان هي الباقية.

اقرأ أيضًا.. 

كان فاكرها ألمانية ودرسوا مع بعض في نفس الجامعة.. قصة حب آسر ياسين وزوجته 

في ذكرى ميلاده.. سبب مفاجئ حول انفصال أشرف زكي عن روجينا في بداية زواجهما 

وتألق أحمد العوضي في السباق الرمضاني المنصرم بمسلسل ضرب نار بطولة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي وبدرية طلبة وإيمان السيد وانتصار وسهير المرشدي وعدد آخر من الفنانين وهو من تأليف ناصر عبد الرحمن وإخراج مصطفى فكري.

تابع موقع تحيا مصر علي