عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي صبري يطرح 3 أغنيات من ألبوم النهايات أخلاق.. تعرف على كلماتها

رامي صبري
رامي صبري

طرح المطرب رامي صبري أغنية جديدة له بعنوان النهايات أخلاق، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية في ساعتين فقط أكثر من 7 آلاف مشاهدة.

كلمات أغنية النهايات أخلاق

وجاءت أغنية النهايات أخلاق التي رصد طرحها موقع تحيا مصر من كلمات أحمد جابر، ألحان محمد شحاتة، توزيع وسام عبد المنعم، وتقول كلماتها: بعد ما فكرنا كتير وتعبنا من التفكير في الاخر مرتحناش و وصلنا لحل اخير اننا مش متفقين واحنا الاتنين عارفين انها مش نافعة خلاص بنعاند بس في مين.

“ومدام اخرتنا فراق يبقي النهايات اخلاق نفضل فاكرينها بخير مهو اصلنا مش في سباق ودي مش معناها رجوع متغيرش الموضوع حسسني ان انت تمام ومتقفلهاش بدموع، كده احسن ليا وليك والايام هتنسيك واحد جربت معاه مطلعش مناسب ليك ويا عالم بعد سنين هنعيش ونقابل مين مش يمكن بكرة نكون من حق اتنين تانيين”.

كلمات أغنية بحكي عليكي

كما طرح رامي صبري أغنية بحكي عليكي من ألبوم النهايات أخلاق، وجاءت من كلمات أحمد علي موسى، ألحان مدين، وتوزيع أمين نبيل، وجاءت كلماتها كالآتي: وملهاش طعم أيامي بطيء الوقت مبيمشيش وصوتك سامعة بوداني كأنك جمبي مبعدتيش وطول الوقت انا فاكرك بموت كل ما افتكرتك يادوب بالاسم بس بعيش وأنا بحكي عليكي ساعات بتنزل دمعة من عيني ويعلم ربنا إني خلاص هموت علشان وحشتيني خلفتي الوعد كدا معقول مشيتي حبييتي سبتيني. مبتكلمش غير عنك واعيد في كلامي وافضل ازيد وايه يا حبيبتي غير سيرتك يريح قلبي وانتي بعيد قليل الحيلة وبعاني ماهو انتي تملي وحشاني وفاكرك عمري يوم مانسيت.

تفاصيل أغنية بين الحيطان

وكانت الأغنية الثالثة التي طرحها رامي صبري من ألبوم النهايات أخلاق أغنية بين الحيطان، والتي حققت في ساعتين فقط أكثر من 8 آلاف مشاهدة على يوتيوب.

وتقول كلماتها: وبعدين يا سنيني انا البعد آذيني فراقه طلع عيني اتهديت بشوف بعده مآسي لا نسيت ولا هكون ناسي موجود في قلبي وراسي حنيت بين الحيطان شايفه وشايف زمان ذكريات في المكان مابتتنسيش بعده الحياه صعبه وضايع وتاه قلبي اللي راح معاه ومارجعليش ده كان بيننا ليالي وايام سابهالي وعايش علي حالي وموجوع ده لو يرجه ثانيه ارتاح واعيش الدنيا بعديه مفيش عيشه تانيه وممنوع.

تابع موقع تحيا مصر علي