عاجل
الإثنين 13 مايو 2024 الموافق 05 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أول تعليق من طليق بوسي على انفصالهم: مازلنا أصحاب ومعندناش مشاكل مع بعض

هشام ربيع وبوسي
هشام ربيع وبوسي

خرج رجل الأعمال الشهير هشام ربيع، طليق الفنانة بوسي للرد لأول مرة على طلاقهم، وذلك خلال لقائه مع الإعلامي “أيمن ياسين”، في برنامج ازاي تعمل فلوس المذاع على قناة القاهرة والناس، مشيرًا إلى أن علاقتهم لازالت قائمة وبينهم كل ود واحترام.

طليق بوسي: مازلنا أصحاب ومعندناش مشاكل مع بعض

وقال هشام ربيع في تصريحات تليفزيونية رصدها موقع تحيا مصر: مازلنا أصحاب ومعندناش مشاكل مع بعض وعيدت عليها في رأس السنة.. إحنا مننفعش زوجين لكن نفعنا كأصحاب، ست محترمة وبتحب شغلها ودي أكتر حاجة شدتني ليها.

وتابع حديثه، قائلا: السوشيال ميديا هي اللي شطشطت الدنيا لكن لا فيه بينا مشاجر ولا محاكم ولا خلافات ولا أي حاجة من الحاجات دي.

بوسي وهشام ربيع 

انفصال هشام ربيع عن بوسي 

وكان قد أعلن هشام ربيع طلاقه من بوسي في يوم 14 نوفمبر المنقضي، وقال في تصريحات صحفية كاشفا عن سبب الطلاق: "بوسي موقفتش جنبي وعايز أعيش مع أم ولادي.. بحترم أم ولادي و هعيش معاها حياة هادية"، وبعدها ظهر في أكثر من مرة مع طليقته ام أولاده وأولاده ف أكثر من مناسبة عائلية تجمعهم بعد عودتهما مرة أخرى.

بوسي تكشف مواصفات رجل أحلامه بعد طلاقها من هشام ربيع 

من ناحية أخرى، خرجت بوسي في أولى لقاءاتها التليفزيونية بعد طلاقها من هشام ربيع لتكشف عن مواصفات فتى أحلامها، حيث قالت خلال ضيافتها مع الإعلامية دعاء صالح: بحب الراجل الرومانسي اللي يهتم بمراته ويدلعها.. يكون حنين عليها وفيه سنة حمشنة.

بوسي 

وتابعت حديثها موضحة مدى علاقتها بالسوشيال ميديا، قائلة بإنها غير متفاعلة بشكل كبير على السوشيال ميديا وتتحدث فيها عن ما يخص حياتها الشخصية، مؤكدة:  مبحبش أرد وبكتفي بالصمت .. وبلاقي هجوم من الناس من غير متعرف الحقيقة وبتشتمني.

آخر أعمال بوسي 

ويذكر، أن آخر أعمال بوسي طرحها لأغنية مسولي واصبحوا، والتي أتت كلماتها إلى النحو الآتي: مسوا لى وصبحوا على الحلو فى مطرحه مسوا لى وصبحوا على الحلو فى مطرحه اللى بيعدل مزاجى بمجرد ما ألمحه اللى بيعدل مزاجى بمجرد ما ألمحه  هو سر اندماجى منين ما اروح ولا اجى هو دوايا وعنادى وانا بعشق اريحه  ده انا يا ما فسحته ياما ياما وبأيدى مرجحته ده انا يا ما دلعته ياما ياما شارياه ولا بيعته ده انا ياما فسحته ياما ياما وبأيدى مرجحته ده انا ياما دلعته ياما ياما شارياه ولا بيعته  واحشانى مجيته وعزيزه خطوته قولولى هشوفه امتى بحتاج حنيته قولولى هشوفه امتى بحتاج حنيته  لو غير نمرته عنوانه وحتته انا متغيرش خالص احساسى ناحيته.

تابع موقع تحيا مصر علي