عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ملك أحمد زاهر: لازم اللي ارتبط بيه يكون داعم ليا في شغلي

ملك أحمد زاهر
ملك أحمد زاهر

كشفت الفنانة ملك أحمد زاهر عن اختيارها لشريك حياتها وذلك من خلال فيديو نشرته عبر خاصة ستوري بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، ردا على متابعة خيرتها بين شريك حياتها وشغلها، لتشير بأن شريك الحياة يجب أن يكون الداعم الأول والأخير لها في عملها.

ملك أحمد زاهر عن شريك حياتها: لازم يكون داعم ليا 

وقالت ملك أحمد زاهر عبر خاصية ستوري بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام في منشور رصده موقع تحيا مصر: لو حبيت حد هيكون مهم بالنسبالي فمقدرش استغنى عنه أو عن شغلي وانا شايفة أن شريك الحياة هو اكتر حد لازم يكون داعم ليا في اي حاجة بعملها فمش المفروض أنه يقف قصاد حلمي اللي بسعى ليه من سنين، فلازم شريك حياتي يبقى فاهم طبيعة شغلي ويدعمني فيه لاني ولا هقدر استغنى عن ده او ده.

ملك أحمد زاهر 

وردا على متابعة طلبت نصيحتها بسبب رفض أهلها لشخص تحبه، قالت ملك أحمد زاهر: انا اكتشفت في السنة اللي فاتت أن اللي الأهل يقولوا عنه مش حلو او مش مناسب أو فيه حاجة غلط بيكون فيه حاجة غلط فعلا، فلازم تسمعي كلامهم وتاخدي بنصيحتهم لأنهم بيطلعوا صح في الاخر ومش لازم تستغنى عن اللي بتحبيه بس ممكن ترمي الكورة في ملعبه، خليه يحاول تاني يثبتلهم العكس هو لو محاولش وتعب عشان اللي بيحبها هيحاول عشان مين يعني اتعبوا شوية عشان بعض يجماعة.

ملك أحمد زاهر تهنيء شقيقتها بخطوبتها 

من ناحية أخرى، كانت قد احتفلت ليلى شقيقة الفنانة ملك أحمد زاهر في الأيام الماضية بخطوبتها على الفنان هشام جمال الأمر الذي جعل الجمهور في حالة سعادة وفرحة عارمة، وحرصت ملك على تهنئتها من خلال رسالة كتبتها عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، مرفقة صور من الخطوبة عليها.

ملك أحمد زاهر 

وكانت قد تصدرت ملك أحمد زاهر التريند مؤخرا وذلك بعد انتقادها لأسعار الساحل الشمالي، حيث قالت في منشور على موقع انستجرام:  إيه الأرقام اللي بشوفها في الساحل الشمالي دي؟ أنا مرعوبة حاسة إني في حلم، أرخص حاجة هنا في الساحل بـ 375 ألف جنيه وغالبا بتكون المياه، فين أيام الساحل الطيب؟ كنا بنتفرج على مسرحية العيال كبرت يوميا وبدون ملل ومبسوطين فين الأيام دي؟ أنا ناقص أبيع كليتي اليمين عشان أكمل يومين في الساحل الشمالي.

آخر أعمال ملك أحمد زاهر 

وكانت الفنانة ملك أحمد زاهر قد تألقت في فيلم فارس والذي تم عرضه في السينمات المصرية في عام 2022 وشارك إلى جانب كلا من النجوم أحمد زاهر، حسين فهمي، إيمان العاصي،  نهال عنبر، منة فضالي، صلاح عبد الله ، ملك أحمد زاهر، تأليف حسام موسى، و إخراج رؤوف عبد العزيز، وحقق العمل نجاحات كبيرة خلال فترة عرضه.

تابع موقع تحيا مصر علي