عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

البهجة مالية وشها.. أحدث ظهور للفنان شيرين عبد الوهاب

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

تداول رواد السوشيال ميديا صورة جديدة للنجمة المصرية شيرين عبد الوهاب، وذلك بعد انفصالها عن المطرب حسام حبيب الأمر الذي صدم الجمهور.

شيرين عبد الوهاب تتألق في أحدث ظهور

وظهرت شيرين عبد الوهاب في الصورة التي يستعرضها تحيا مصر بوجه ملئ بالبهجة والإشراق، حيث بدت عليها السعادة والتفاؤل والعودة للحياة من جديد.

شيرين عبد الوهاب 

أزمة شيرين عبد الوهاب مع بهاء الدين 

من جانبه، قال الشاعر بهاء الدين عن ندم شيرين عبد الوهاب عن أغنيته: مش متعود أرد على أي حد.. ولكن لما حد يتجاوز حدوده لازم يقف مكانه، ويعرف إنه مهما اتعود يغلط لازم ييجى عند بعض الأسماء ويحاسب ويخلى باله، وخاصة لما حد في كل كارثة يدافع عنها.. وهتكلم باختصار جدا.

المطربة شيرين عبد الوهاب 

شيرين عبد الوهاب تعرب عن ندمها على إحدى أغانيها

وتابع بهاء الدين محمد، المشهد الأول، أول يوم دخلت شيرين عبد الوهاب مكتبي كانت مع الأستاذنصر محروس، اللي هو صاحب الفضل في تقديمها، وبعد دقائق من اللقاء لقينا شيرين بتبكي وسألها نصر بتعيطي ليه ردت علشان أنا قاعدة مع الأستاذ بهاء.

وأضاف، والمشهد الثاني رشحتها تغني كتير بنعشق، ولولا موافقة نصر احتراما للعشرة اللي بنا ماكانتش هتغنيها، لأنها كانت موقوفه من النقابة.

واستطرد، المشهد الثالث لما فوجئت بمدير أعمالها الراجل اللي أنا بحبه وبحترمه، لقيته بيكلمنى نيابة عنها ويقولي سمعني الجديد، وده طبعا خطأ لأن اللى بيغني مهما كان اسمه مش المفروض يغلط غلطة زي دي، لأن المشهد ده مش لايق على المشهد الأول.. المشهد الرابع والأخيرأغنية ماتجرحنيش أنا لحد الآن مش عاجبني غُنا شيرين مع احترامي الكامل لصوتها، وأكيد لولا الأستاذ نصر ماكانش هيتم اللقاء.. وماتجرحنيش من أهم أعمالي ومن حقي أدافع عنها نتاج تهور اللي غنيتها.

واختتم بهاء الدين حديثه: وكمان لأول مره ألاقي حد بيحارب نَفسه وبيغلط في مبدعين اشتركوا في صناعته.. وعشان أكتب الكلام ده يبقى شيرين غلطانه كالعادة، بس كان لازم أقولها ما تعمليش كده تاني وأنتي بتكبري بس مش هتعدي حدود حجم بعض الأسماء ولا أعمالهم.

علاقة شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

جدير بالذكر، أن علاقة الفنانة شيرين عبد الوهاب بالمطرب المصري حساب حبيب شغلت حيز كبير من السوشيال ميديا ووجهت له اتهامات بأنه تسبب في تعاطيها وقص شعرها حيث انها ظهرت به محلوق وهو ما اثار جدل واسع خلال الفترة الماضية. 

تابع موقع تحيا مصر علي