عاجل
السبت 02 مارس 2024 الموافق 21 شعبان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هاني شاكر يطرح أغنية جديدة بعنوان أنسي اللي خان.. تعرف على كلماتها

هاني شاكر
هاني شاكر

طرح المطرب هاني شاكر أغنية جديدة له بعنوان أنسي اللي خان، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 5 ألف مشاهدة.

هاني شاكر يطرح أغنية أنسي اللي خان

وجاءت أغنية أنسي اللي خان التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر من كلمات بهاء الدين محمد، ألحان عزيز الشافعي، توزيع أحمد عادل، وتقول كلماتها: إنسى اللي خان وافرح وسيب حزنك بعيد ... أصل اللي خان دا وهو بيخون كان سعيد ... مترجعوش مهما أعتذر مترجعوش مهما ندم .. جرح الخيانه ميتنسيش مهما قدم طول مانتا شايفه هتفتكر وبسبب من غير سبب جرحك هيصحي من جديد ... في حاجه ضاعت ضيعت كل الحاجات.. في اهاااا صرخت فجرت كل الاهاااااااات ..... بتحبه يبقي رجعه انا لو مكانك أودعه انا لو مكانك أضيعه وأدوقه نفس الألم انا قلبي غيرك.

هاني شاكر

كلمات أغنية أنسي اللي خان

“انا قلبي غيرك .... انا قلبي صعب جرئ عنيد طب هو سابك هو باعك هو رااااح...وانت ال بعده عشت بين غدر و جراااااح .. اه يا قلبي ضاع لما شبع سألته ليه لف و رجع متسيبش عطفك يهزمك او تنخدع طول مانتا شايفه هتفتكر وبسبب من غير سبب جرحك هيصحي من جديد في حاجه ضاعت ضيعت كل الحاجات.. في اهاااا صرخت فجرت كل الاهاااااااات ..... بتحبه يبقي رجعه انا لو مكانك أودعه انا لو مكانك أضيعه وأدوقه نفس الألم انا قلبي غيرك ... انا قلبي غيرك .... انا قلبي صعب جرئ عنيد”.

هاني شاكر

هاني شاكر ينفي وجود خلاف بينه وبين مصطفى كامل 

وسبق وأن أصدر الفنان هاني شاكر  بيانًا صحفيًا يكشف خلاله حقيقة الخلافات التي تجمعه بالفنان مصطفى كامل نقيب المهن الموسيقية، على هامش شطب أحمد رمضان.

وقال هاني شاكر في البيان الذي نشره عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام: الفنان هاني شاكر يؤكد على الأخوة وعمق الصداقة التي تجمعه بالفنان مصطفى كامل نقيب الموسيقين ومجلس ادارة النقابة، ويربأ باسمه أن يزج به على وسائل التواصل الإجتماعي في مهاترات أو ما من شأنه أن يعكر أو يشوب روح الود والاحترام بينه وبين صديق كفاحه ونجاحاته الفنان مصطفى كامل.

تابع موقع تحيا مصر علي