عاجل
الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

اليوم.. تامر حسني يطرح أغنيتين من ألبوم هرومون السعادة

تامر حسني
تامر حسني

أعلن الفنان تامر حسني عن استعداده لطرح أغنيتين من ألبوم هرمون السعادة اليوم الخميس 8 فبراير، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تامر حسني يطرح أغنيتين من ألبوم هرومون السعادة

وكتب تامر حسني في منشوره الذي يرصده موقع تحيا مصر: صباح الخير على أحلى ناس.. إن شاء الله النهاردة الساعه ٧ هينزل أغنيتين ليا من ألبوم هرمون السعادة، موضوع رجوعنا كلمات تامر حسين، الحان مدين، توزيع وسام عبد المنعم، ولا يهمِك، كلمات وألحان تامر حسني، توزيع عبد الرحمن شوقي.

تامر حسني

تامر حسني يشيد بفيلم الحريفة

وفي وقت سابق، أشاد المطرب تامر حسني بفيلم الحريفة الذي يعرض حاليًا في دور العرض السينمائية، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتب تامر حسني من خلال خاصية استوري: فيلم الحريفة بيقدم جيل جديد وبيعمل نقلة في أفلام البطولة الشبابية كل التحية لكل أبطاله حبايب قلبي نجوم المستقبل وكل الشكر لجرأة صناع الفيلم وكل اللي تعبوا فيه فيلم الحريفة يستحق المشاهدة بجدارة مليون مبروك يا شباب.

تامر حسني يتألق بأغنية معلش

وكان قد تألق الفنان تامر حسني بأغنية معلش التي طرحها بالتعاون مع زاب ثروت، وكانت تقول كلماتها: معلش .. استحمليني انتي بس اللي بتديني فرصه احكي وتسمعيني معلش .. استحمليني عارفك لما تواجهيني مش بتضعفي وتجامليني لا بتزهقي ولا بتملي سمعاني وكتمالي سري صدقك بس هو فعلاً حقيقي اللي فاضلي قالوا الصديق وقت الضيق دلوقتي بقى سببه متسألش الحبيب ليه مشيت عشان حضر خلاص عذره هتموت مرتين لو قلبك رجع للي خذلوه .. آه ميت شكراً للي وجعنا وخان فجأه الامانه كده كنا هنتعب اكتر لو كان طول معانا شكراً للي علمنا نهاية التقدير اهانه الغدر مجاش غير من اللي بحكيلهم اوجاعي فكروني بالغنم اكمل ولا مفيش داعي يعيش عمره خايف من الديابه وفي النهايه ياكله الراعي معلش .. استحمليني ويا جمالك وانتي في حالك ساكته بتسمعي ولا عمرك اشتكيتي رغيي ولا مني بتصدعي 2x شكراً تعبتك معايا تصبحي على خير يا مرايا.

تابع موقع تحيا مصر علي