عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالفيديو.. تامر حسني يطرح كليب أغنية موضوع رجوعنا

تامر حسني وأغنية
تامر حسني وأغنية موضوع رجوعنا

طرح الفنان تامر حسني في الدقائق القليلة الماضية كليب أغنية موضوع رجوعنا، وذلك عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، ومن المتوقع أن تحقق الأغنية نجاحات كبيرة في الساعات المقبلة خاصة وأنه أعرب العديد من الجمهور عن حماسهم الشديد لها بمجرد الاعلان عن طرحها.

تامر حسني يطرح كليب أغنية موضوع رجوعنا

وتعد أغنية موضوع رجوعنا من غناء وكلمات الفنان تامر حسني، والحان : مدين وتوزيع : وسام عبد المنعم، وتولى الفنان تامر حسني أيضا اخراج الفيديو كليب الخاصة بأغنية موضوع رجوعنا.

كلمات أغنية موضوع رجوعنا للفنان تامر حسني 

وأتت كلمات أغنية موضوع رجوعنا وفقا لما رصده موقع تحيا مصر على النحو الآتي: بتلومني ليه على إني عيشت وشوفت بعدك طب ما إنت برضو مشيت ومعملتش بوعدك بقى حلو ليك وبقيت عليا محرّمه هما اللي حبوا بعد فُرقه أجرموا  إحساسي كنت مموته وملجمه  وحرام تروحي من أحاسيس جه وقتها  ملناش حقوق على بعض مش خلصت بقى ولا ليك تغير على حاجه يوم أهملتها القلب صعب يلاقي روحه ولو لقى يفضل متبت في الحياه ويحبها  مبقاش في بينا ذكرى حب نخلده موضوع رجوعنا مستحيل إستبعده ولا أخلي قلبي حد يوم يستعبده  ولا أخلي حد في يوم ينزل دمعتي 2x  بقى ليك حياتك ليك حبيب يستعجلك  دلوقتي تلحق رد شوف بيرنلك  مش حقنا الوقفه دي إعمل حساب عندي حبيب بحترمه حتى في الغياب  مبقاش في بينا ذكرى حب نخلده موضوع رجوعنا مستحيل إستبعده ولا أخلي قلبي حد يوم يستعبده  ولا أخلي حد في يوم ينزل دمعتي 2x.

الفنان تامر حسني 

تامر حسني يروج لأغنياته الجديدة

وكان الفنان تامر حسني قد روج لأغنيات ألبومه الجديد هرمون السعادة وذلك من خلال منشور كتبه عبر حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة تويتر، قائلا: مكملين مع بعض رحلة البوم هرمون السعادة.. عايز اقول حاجه  اني بجانب الكليبات المبهجه السريعه بحاول بقدر الامكان انزل الاغاني الدراميه ليها كليبات ان كانت تحتمل تصوير قصه كبيره او تصوير فني بيرمز و بيعبر عن حالة الاغنيه خصوصاً لما بتبقى الاغاني ليها قصه خاصه او بتعبر عن موقف يستحسن نشوفه متصور  بحاول دايماً اعمل مجهود زياده شويه لانكم تستاهلوا مني كده و اكتر.. يومين ان شاء الله و هقولكم معاد اصدار اغانيا الجديده خلال الاسبوع الحالي.

ومن المتوقع أن يحقق الفنان تامر حسني مزيد من النجاحات في الأيام القليلة المقبلة في عدد من الأعمال الغنائية ضمن ألبومه الجديد هرمون السعادة والذي من المقرر أن يطرحها خلال أيام.

تابع موقع تحيا مصر علي