عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أحمد سعد: أنا مش سينجل والارتباط مش كل أنواع الحب

أحمد سعد
أحمد سعد

تحدث الفنان أحمد سعد عن احتفاله بعيد الحب لهذا العام 2024، مشيرا إلى أنه ليس سينجل إنما محاط بحب كبير من الجمهور في جميع أنحاء الدول العربية، والحب بالنسبة له ليس مجرد علاقة عاطفية بين اثنين إنما يكون حبا بطرق أخرى.

أحمد سعد: أنا مش سينجل ومحاط بحب الجمهور 

وقال أحمد سعد في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر: انا مش سينجل أنا مليء بحب الناس أنا أكتر واحد عندي نسبة حب عند الجمهور هتشوفوا النهاردة الناس بتحبنى قد إيه وأهلى وأمي الحمدلله بيحبوني وراضيين عني فالارتباط مش كل أنواع الحب بالنسبة ليا.

تصريحات أحمد سعد 

وتطرق أحمد سعد بحديقه عن تواجده في مهرجان فبراير الكويت، فقال: كان حلم من أحلام حياتي أكون موجود في فبراير الكويت اللي يعتبر من أهم وأكبر المهرجانات على مر العصور، وكنت بعدي وأنا صغير قدام المسرح وأشوف الأساتذة الكبار، والجمهور الكويتي دائما واقف جنبي، ممكن أكون تريند رقم 2 في مصر، بس الأكيد أنا هبقى تريند رقم 1 في الكويت.

أحمد سعد يتألق بأغنية سبب فرحتي 

وكانت قد طرح المطرب أحمد سعد في الساعات القليلة الماضية وتزامنا عيد الحب، أغنيته الجديدة سبب فرحتي والتي أتت بالتعاون مع المطربة أصالة وهي من كلمات محمد الشافعي، ألحان أحمد سعد، جيتار شريف فهمي، ميكس وماستر هاني محروس.

الفنان أحمد سعد 

واتت كلمات أغنية سبب فرحتي على النحو الآتي: يا حبيبي بعد الانتظار الدنيا جت صالحتني بيك انت ألامان وباختصار لو كله مال بسند عليك انت اللي بيك احلو عمري ومهما يجري انا بلقى كل حلول مشاكلي لما بس بشوف عنيك انا كنت مين قبل اما اشوف عينِك والين قبل اما تيجي تنوري قلبي وتمليني بحنين ده بكلمتين بتهوني الوقت الحزين يا حبيبتي واما بتضحكي بتحلّي ف عنيا السنين يا سبب فرحتي يا مقاسماني سكتي بتقويني ف دينتي وانا جمبك مش هميل انا ليك بَنتِمي يا آخري وأولي ولا حاجة بتهمني طول ما انا شايفك بخير.

أحمد سعد عن مشاركته مع أصالة في عمل غنائي: أغنية حب مع من أحب 

وكان قد أعرب أحمد سعد عن سعادته بالمشاركة مع أصالة في أغنية سبب فرحتي والذي طرحها أمس الأربعاء على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، حيث قال في تصريح على حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: أجمل شيء في الكون إنك تعمل أغنية حب مع من تحب وأصالة أختي وصديقتي الحبيبة طول عمري.. وبتمنى الكلام بتاع الاغنيه دي يوصل لكل الحبايب والاخوات والصحاب والأهل.

تابع موقع تحيا مصر علي