عاجل
الأربعاء 17 أبريل 2024 الموافق 08 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مي عز الدين: السوشيال ميديا بتجيب طاقة سلبية.. ومحمد فؤاد قدمني للسينما

مي عز الدين
مي عز الدين

كشفت الفنانة مي عز الدين عن السبب وراء ابتعادها عن الظهور في مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج عرب وود.

مي عز الدين والسوشيال ميديا

وقالت مي عز الدين في تصريحاتها التي يرصدها موقع تحيا مصر: أنا ماليش فيها بصراحة بحس على اد ما هي بتفيد على اد ما ساعات ممكن تجيب طاقة سلبية، وأي حاجة ممكن تخلي البني آدم يفكر بشكل سلبي أو يغير موده بقيت بتفاداها.

مي عز الدين

وعن حضورها لحفل الليالي المصرية السعودية قالت مي عز الدين: كانت ليلة حلوة أوي وكان واحشني زمايلي أوي لأني مش بحضر حاجات كتير فكان في ناس كتير واحشاني وكنت مبسوطة اوي أني كنت معاهم، ليلة كانت حلوة ومنظمة وكان في روح حلوة بينا، ومحمد فؤاد هو اللي قدمي وكنت فرحانة أني شوفته، وكان بقالي سنين مشوفناش بعض.

مي عز الدين تتحدث عن تجربتها في المسرح

وفي اللقاء ذاته، أعربت مي عز الدين عن سعادتها بالمشاركة في مسرحية بموسم الرياض، فقالت: أنا مكنتش فاكرة أني هتبسط كدا في المسرح، ياريتني عملته من زمان، ولكن كل حاجة ليها معاد، بس أنا بجد استمتعت جدا، والجمهور السعودي كان استقباله جميل لأنهم بيحبونا أوي وبيقدرونا أوي، وهيئة الترفيه كانت معاملتهم جميلة وفيها تقدير واحترام يفرح.

مي عز الدين: لما مضيت مسرحية زواج اصطناعي والدتي اشتدت عليها المرض

وسبق وأن كشفت الفنانة مي عز الدين أنها التزمت بتعاقدها على مسرحية زواج اصطناعي على الرغم من تعرض والدتها لوعكة صحية الفترة الحالية، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج عرب وود المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة روتانا سينما.

وقالت مي عز الدين: أنا لما جيت المسرحية دي من ساعة ما اتفقت عليها ومضيتها والدتي اشتدت عليها المرض الفترة الأخيرة، وأنا سافرت في التوقيت دا وهي بدأت غسيل كلى مبدئيًا، فلسه مرتبتش أي حاجة تانية للشغل، أنا كان كل همي ألتزامي بأني أوفي الاتفاق اللي اتفقته وأجي أقدم حاجة حلوة.

تابع موقع تحيا مصر علي