عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

نجلاء بدر تكشف حقيقة خضوعها لعملية تجميل: بعمل اللي يرضيني

نجلاء بدر
نجلاء بدر

كشفت الفنانة نجلاء بدر حقيقة خضوعها لعملية تجميل خلال الفترة الأخيرة، وذلك في لقاء تلفزيوني لها ببرنامج عرب وود، المذاع عبر شاشة تلفزيون قناة روتانا سينما.

حقيقة خضوع نجلاء بدر لعملية تجميل

وقالت نجلاء بدر في تصريحاتها التي يرصدها موقع تحيا مصر: مش عملية تجميل بس يعني لو الناس شايفاها عملية تجميل أنا موافقة، المهم أني بعمل في الأخر الحاجة اللي ترضيني أنا أو اللي أنا حباها، بس مش موضوع كبير أوي كدا.

نجلاء بدر

أما عن حقيقة تقديم جزء ثالث من مسلسل رمضان كريم قالت نجلاء بدر: اعتقد أن أستاذ أحمد عبد الله مش بيحب يكرر نفس الفكرة كتير، يعني هو قادر أنه كل يوم يخلق قصة جديدة بأحداث جديدة مناسبة، فأنا اعتقد أنه مش هيبقى في جزء تالت إلا لو ضغط الجمهور زي ما ضغط بسبب الجزء الأولاني، فالجمهور هو اللي خلانا نعمل الجزء التاني.

نجلاء بدر: مش بقدم مشاهد فجة في فيلم ليلة العيد

وسبق وأن تحدثت الفنانة نجلاء بدر عن تفاصيل دورها في فيلم ليلة العيد، وتجسيدها لشخصية أم تحمي ابنتها من الختان، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج كلمة أخيرة مع الإعلامية لميس الحديدي، عبر شاشة تلفزيون قناة أون.

نجلاء بدر

وقالت نجلاء بدر في تصريحاتها: المشكلة أنك بتتكلمي عن القضية دي واحنا سنة 2024، كام مرة اتفتح الملف دا ومفيش حد بيرد عليكي ومفيش حد بيحلله صح، الموضوع محتاج تفسير أخر وتفسير طبي تاني خالص فلازم يتدخلوا مع بعض رجال الدين والأطباء عشان يعملوا مواجهة ونعرف أن دا مش صح، ومشهد العلاقة الزوجية مش فج.

نجلاء بدر: بابا أحن من أمي وكنت قريبة منه جدا

وعلى صعيد أخر، تحدثت الفنانة نجلاء بدر عن علاقتها بوالديها وذلك خلال لقاءها مع miniz، مشيرة إلى أنها كانت طفلة مقربة من والدها ولكن كانت تعامل والدتها معاملة الضرة، وكانت دائمًا ما تراها العنصر الشرير في منزلهم.

وقالت نجلاء بدر خلال تصريحاتها: كنت طفلة قريبة من الأب جدا وماما كانت بالنسبالي ضرتي، بابا كان عقلاني بيكلمنا بالحكمة ومبيحبش يتحكم في قراراتنا، وأما كنت برتكب خطأ ما بسبب قراراتي بيقف جنبي ومندمنيش، وماما كنت بحبها بس كنت بحسها العنصر الشرير في البيت مع إنها حنينة بس بابا أحن.

تابع موقع تحيا مصر علي