عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

طرح الأغنية الدعائية لـ مسلسل بابا جه.. تعرف على كلماتها

أكرم حسني
أكرم حسني

طرحت شركة ايدولوجي برودكشن الأغنية الدعائية لـ مسلسل بابا جه، الذي من المقرر طرحه ضمن قائمة مسلسلات رمضان 2024، وذلك عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.

طرح الأغنية الدعائية لـ مسلسل بابا جه

وجاءت الأغنية الدعائية لـ مسلسل بابا جه التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر من كلمات أكرم حسني، ألحان كريم عاشور، ميكس وماستر أمير محروس، توزيع أحمد وحيد كينج، وتقول كلماتها: بابا اييييه بابا ايه .. بابا اهوووو بابا جه .. بابا اييييه بابا ايه .. بابا اهوووو بابا جه ‎بابا اييييه بابا ايه .. بابا اهوووو بابا جه .. بابا اييييه بابا ايه .. بابا اهوووو بابا جه   ‎في بابا و في بابي في ابويا و في دادي .. عصبي ان كان او كان هادي ‎دوره يطبطب و يدادي ‎يا بابا انت الهيرو .. انت اللي جايبها من الزيرو .. باتمان و زمايله يجولك ‎ياخدوا الاذن و بيطيروا   ‎بابا ده اللي حاسس انه مش مهم .. حاسس ان دوره بس ATM ‎بابا هات فلوس عشان محتاج دروس.

أكرم حسني

كلمات الأغنية الدعائية لـ مسلسل بابا جه

“بابا عندي جامعة و اشتراك في جيم ‎بابا ده اللي شعر راسه فجأة شاب .. بابا ده اللي شاف يا ناس كتير عذاب ‎بابا حالته صعبة محتاجة لعلاج .. في دكاتره قالوا حالته دي اكتئاب   ‎نفسي اجيب كلب .. بابا قاللي لأ .. كل ما اقول لحد يقوللي بابا عنده حق ‎مش مقدر ايه هاممني نفسي مرة يكون فاهمني .. اطلب حاجة يقوللي حاضر ‎فيها ايه ما هي سهلة اهيه   ‎بابا اييييه بابا ايه .. بابا اهوووو بابا جه .. بابا اييييه بابا ايه .. بابا اهوووو بابا جه   ‎في بابا و في بابي في ابويا و في دادي”.

“عصبي ان كان او كان هادي ‎دوره يطبطب و يدادي ‎يا بابا انت الهيرو .. انت اللي جايبها من الزيرو .. باتمان و زمايله يجولك ‎ياخدوا الاذن و بيطيروا   ‎يا اخوانا كله كوم و بابا كوم .. بابا لو وقع اوام اوام يقوم ‎هاتوا أي حد غيره هتلاقوه .. في ثواني قام طلع من الهدوم  ‎بابا ده اللي شعر راسه فجأة خف.. بابا كعب داير اصله خدها و لف ‎ده حبيبي بابا ده لو كان شريط .. و الله كان زمانه باظ و سف”.

تابع موقع تحيا مصر علي