عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حبر سري| فيفي عبده: بقول لربنا خدني وأنا واقفة على رجليا.. وطول عمري بطلة

فيفي عبده
فيفي عبده

برنامج حبر سري.. كشفت الفنانة فيفي عبده عن خوفها من المرض، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج حبر سري، الذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم عبر شاشة تلفزيون قناة القاهرة والناس.

فيفي عبده: المرض بيخوف

وقالت فيفي عبده في تصريحاتها التي يرصدها موقع تحيا مصر: المرض بيخوف وغدار، بقول لربنا خدني وأنا واقفة على رجليا، وبقول لولادي لما أموت سيبوني برا الترب يومين عشان تتأكدوا أني ميتة.

فيفي عبده

فيفي عبده: أنا طول عمري بطلة

وفي الحلقة ذاتها، أوضحت فيفي عبده سبب اعتذارها عن تقديم أدوار الشرف، فقالت: زمان كنت أوافق على الأدوار التانية لكن دلوقتي لا، دا مبدأ عندي، أقل من بطولة مش هوافق، يا اقدم حاجة كويسة يا لا، لو أنا فشلت هقعد على جمب، لكن أنا ناجحة وهما الخسرانين، ومعنديش مشكلة أعمل دور أم.. أنا طول عمري بطلة في الرقص، وكتير طلبوني أكون ضيفة شرف بس بعتذر، كل سنة بيتعرض عليّا ضيفة شرف وبرفض، أنا شبعانة بجمهوري.

أبرز تصريحات فيفي عبده في برنامج حبر سري

وسبق وأن حلت الفنانة فيفي عبده أمس الأربعاء ضيفة على برنامج حبر سري الذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم ويذاع عبر شاشة تلفزيون قناة القاهرة والناس، وأثناء الحلقة تحدثت فيفي عبده عن الكثير من الأمور التي تخص حياتها الشخصية والفنية لأول مرة أمام الجمهور.

ومن أبرز تصريحات فيفي عبده في برنامج حبر سري والتي يرصدها موقع تحيا مصر:

  • ضربت الراجل اللي اتحرش بيا في تصوير فيلم
  • اتطلقت مرة عشان جوزي جابلي نمر وكان عمال يضحك عليا عشان كنت خايفة
  • بشجع تجميد البويضات لأنها فرصة عشان في أي وقت تقدر تجيب بيبي
  • لولا نجوى فؤاد مكنتش بقيت أنا فيفي عبده.. الست دي خيرها على الناس كلها، وأي حد يتكلم عنها باكله

فيفي عبده تعتذر عن مسلسل أخر الزمن

ومن ناحية أخرى، أعلنت الفنانة فيفي عبده اعتذارها عن المشاركة في مسلسل “أخر الزمن” الذي كان من المقرر عرضه على شاشة التلفزيون في السباق الرمضاني الماضي، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

حيث نشرت فيفي مقطع فيديو لها، وقالت فيه: “يا مساء الورد والفل والياسمين والهنا من مصر أم الدنيا، أنا طلعت قولتلكوا أني مضيت مسلسل أخر الزمن، بس أنا دلوقتي طالعة أقولكم أني اعتذرت عنه عشان خاطر وقتي ضيق جدا، ومقدرش طبعا أعمل حاجة ومفيش وقت خالص”.

تابع موقع تحيا مصر علي