عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مشاجرة عنيفة بين حسن شاكوش وطليقته ريم طارق تُنهي حلقتهما في رامز جاب من الآخر

حسن شاكوش
حسن شاكوش

وقعت مشادة كلامية بين مطرب المهرجانات حسن شاكوش وطليقته ريم طارق خلال حلقهما في برنامج رامز جاب من الآخر للفنان رامز وهو الأمر الذي أدي لانتهاء الحلقة دون استكمالها وتنفيذ المقلب.

رامز جلال يسخر من حسن شاكوش وطليقته ريم طارق 

وقال رامز جلال عن حسن شاكوش وطليقته ريم طارق في بداية الحلقة التي يرصدها تحيا مصر: كان في أصول واحترام في الجواز والطلاق زمان.. دلوقتي الببان اتفحت والفضايح بقت في الأقسام فضحوا بعض فضيحة بجلاجل استباحوا بعض والموضوع قرب يدخل في الأعراض.

حسن شاكوش 

حسن شاكوش يسب ريم طارق 

وسب حسن شاكوش طليقته ريم طارق أثناء تدميرها للاستديو بسبب رفضها استكمال الحلقة قائلًا: هي أسلوبها عامل كده وملهاش أي تلاتين لازمة.

وكان من ضحايا برنامج رامز جاب من الآخر الذي يقدمه الفنان رامز جلال، الفنان أحمد السقا، باسم سمرة، طارق لطفي، حمادة هلال، كهربا، محمد أبو جبل، مصطفى شوبير، نجلاء بدر، مي عمر، نسرين أمين، هاجر السراج، يسرا اللوزي، سمية الخشاب، أيتن عامر، محمد رياض، محمد شاهين، محمد لطفي، أحمد مالك،هدى المفتي وغيرهم. 

في سياق مختلف، أحدث حسن شاكوش ضجة عارمة مؤخرا بكليب أغنية كلك غرام بالتعاون مع صديقه مطرب المهرجانات الشعبية حمو بيكا، من كلمات اسلام المصري وتوزيع اسلام ساسو، وحققت نجاحات كبيرة ومشاهدات كثيرة بعد طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

كلمات مهرجان كلك غرام لمطرب المهرجانات حسن شاكوش 
وتقول كلمات مهرجان كلك غرام على هذا النحو: بنغيب والكل بيحتار في انتظار نرجع والكل بينهار في انفجار ع الساخة بنعمل هجوم ضرب نار اصل احنا بتوع البوم بوم دوس غيار ع الصح والصحيح بجد اخواتي غير اي حد ولحد كام تعرف تعد يابني احنا حيطة سد الهوستاكوستا كله فل انا جاي اردم ع ا لكل جاي اردم ع ا لكل ع الكل هرخم مش هحل انا صعب ماليا حل انا جاي اقولك كلام ع اللسان بت انتي كلك غرام عود ريحان شحرورة وصوتك خيال الجمال من بصهه راح قلبي مال اورجينال اه ياحتة.

بنغيب والكل بيحتار في انتظار نرجع والكل بينهار في انفجار ع الساخة بنعمل هجوم ضرب نار اصل احنا بتوع البوم بوم دوس غيار ع الصح والصحيح بجد اخواتي غير اي حد ولحد كام تعرف تعد يابني احنا حيطة سد الهوستاكوستا كله فل انا جاي اردم ع الكل.

تابع موقع تحيا مصر علي