عاجل
الأربعاء 05 يونيو 2024 الموافق 28 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مسلسل طائر الرفراف حلقة 69.. أحداث مثيرة

مسلسل طائر الرفراف
مسلسل طائر الرفراف

شغل مسلسل طائر الرفراف حلقة 69 حيز كبير من اهتمام الجمهور التركي والعربي، حيث أن العمل حظى بشعبية جارفة منذ انطلاق عرض أولى حلقاته على القنوات التركية والمنصات الإلكترونية.

موعد مسلسل طائر الرفراف حلقة 69

ويعرض مسلسل طائر الرفراف حلقة 69 الذي يرصده تحيا مصر يوم الجمعة على قناة Star tv التركية في تمام الساعة 8 مساءً، فيما يعرض مسلسل طائر الرفراف حلقة 69 على موقع قصة عشق يوم السبت الساعة 12 منتصف الليل.

مسلسل طائر الرفراف 

أبطال مسلسل طائر الرفراف حلقة 69

وتضم قائمة أبطال مسلسل طائر الرفراف حلقة 69، كل من: إمري التوغ، ميرت رمضان ديمير، وعفراء ساراتش أوغلي، جانسو باكير، غولسين سانتير أوغلو، اوزنور سيرتشيلار، بيريل بوزام، بوتشه بيوس كهرمان، هوليا ديار، دوغوكان بولات، يجيت تونكاي، شيتين تيكندور.

لقطة من مسلسل طائر الرفراف 

أحداث مسلسل طائر الرفراف 

وتدور قصة مسلسل طائر الرفراف كما رصدها الجهور: فريد البطل خان مراته مع عشيقته بس بيحبها وبيموت فيها وبيعشقها وميقدرش يعيش من غيرها، سيران البطله فضحت جوزها وكل حلقه تضربه بالقلم علي وشه مليون مره وتقول كرامتي  كرامتي بس بتحبه بتموت فيه، سونا متعقده من ابوها وجوازتها كلها فاشله ومش عارفه هي بتحب مين وبتكره مين ولا هتكمل مع مين لدرجه انها كانت عايزه تتجوز جوز اختها بس ربنا كرمها وهداها الحمد لله.

وأضاف، كايا كان داخل ينتقم من القصر كله وكان هيبقي اكبر سايكو في البشريه بس فجأه حب سونا وبقا يموت فيها ويعشقها ويغير عليها من الكل واتغير وبعدها راح خان سونا علشان اهملته ودلوقتي رجع يوقف معاها تاني ومش عارفين في اي برده بس بحبه، عابدين بقا الشهم الجدع ال بيوقف مع الكل بيحب سونا وبيموت فيها بس مرضاش يصدقها في الاول لما اهلها جوزوها بالعافيه ولا يوقف جمبها ودايما خايف يقربلها وشكله هيطلع ابن افيكات وهاليس وعم فريد حلوه دي صح، كاظم  بيضرب بناته ومراته وبهدلهم وعقدهم وكرهم في حياتهم وعيشتهم بس ال يقربلهم بياكله.

 

واختتم، هاليس اغا تعرفوا المعني الحرفي للقذاره اهه هو هاليس اغا، حيوان مستبد عايز الكل يمشي علي اوامره معندوش عزيز ولا غالي ولو طلع عمل علاقه مع افيكات يبقي احقر انسان في البشريه، خديجه مرات هاليس متختلفش كتير عنه دي لو مكنتش ابشع منه، افيكات  وما ادراكم ما افيكات اتجوزت ابن هاليس فمات تسكت لا راحت عامله علاقه مع اخوه. 

تابع موقع تحيا مصر علي