عاجل
الأحد 16 يونيو 2024 الموافق 10 ذو الحجة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

إيرادات فيلم بنقدر ظروفك في أول يوم عرضه

أبطال فيلم بنقدر
أبطال فيلم بنقدر ظروفك

ايرادات فيلم بنقدر ظروفك.. صدمت إيرادات فيلم بنقدر ظروفك أبطاله، في أول أيام عرض له بالسينمات المصرية حيث أنه حقق ايرادات ضعيفة عكس المتوقع بالرغم من أنه تم الترويج له بشكل واسع من قبل صناعه والشركة المنتجة له.

ايرادات فيلم بنقدر ظروفك بطولة أحمد الفيشاوي 

وجاءت ايرادات فيلم بنقدر ظروفك بطولة الفنان المصري أحمد الفيشاوي والفنانة المتألقة مي كساب في أول أيام عرضه، 60 ألفا و939 جنيها فقط، حيث أن معدلات البحث ازدادت حول ايرادات فيلم بنقدر ظروفك نتيجة لرغبة الجمهور في معرفة ايرادات فيلم بنقدر ظروفك. 

أبطال فيلم بنقدر ظروفك 

قائمة أبطال فيلم بنقدر ظروفك 

وتضم قائمة أبطال فيلم بنقدر ظروفك التي يرصدها تحيا مصر، كل من: أحمد الفيشاوي، نسرين طافش، مي سليم، محمد محمود، عارفة عبد الرسول، يوسف الأسدي وإبرام سمير، محمود حافظ، طاهر أبو ليلة، يوسف وائل نور والعمل من تأليف سمير النيل، وإخراج أيمن مكرم، وإنتاج كولومبيا.

العرض الخاص لفيلم بنقدر ظروفك 

أحمد الفيشاوي يتألق في السيستم

وعرض مؤخرًا للفنان أحمد الفيشاوي فيلم السيستم بطولته إلى جانب طارق لطفي، نسرين طافش، بسنت شوقي، نهى عابدين، ميس حمدان، رانيا منصور، أحمد فهيم، راندا جبر، والعمل من تأليف أحمد مصطفى، وإخراج أحمد البنداري، وإنتاج كريم الشربيني وإيهاب منير.

كما تألق أحمد الفيشاوي في فيلم شيخ جاكسون وهو بطولة أحمد الفيشاوى، وماجد الكدوانى، وأحمد مالك، وأمينة خليل، درة، وبسمة، ومحمود البزاوى وتأليف عمر خالد، وقال الجمهور عن بطل العمل: أحمد الفيشاوي واحد من أوسم الممثلين الشباب، وموهبة ماعتقدش إن في اتنين يختلفوا عليها.. شاب أول ما ظهر غير إنه كان يحمل ختم قبول وكاريزما باسم "فاروق الفيشاوي" لفت الأنظار له بنفسه وبقبوله وشطارته.. أحمد الفيشاوي قدم أدوار مهمة وأعمال كبيرة رغم التخبطات الشخصية والاضطرابات اللي حصلت في حياته، بالنسبة لي في ولاد رزق كان الأهم والأفضل.

وأضاف، أحمد الفيشاوي عنده لغة وaccent كانت تسمح له يعمل أعمال تجريبية عالمية، أحمد الفيشاوي عنده جرأة التجربة زي ما جرب مخرج لسة جديد اسمه أحمد مكي وعمل معاه الحاسة السابعة وكان فيلم سابق عصره ولحد دلوقتي محبوب وناجح.. بس هل "عادل مش عادل" و"السيستم" و"بنقدر ظروفك" وغيرهم زي الحاسة السابعة! منعرفش! بعيدًا عن اختيارات الأفلام نفسها.. أنا بيحزني جدًا الشكل الخارجي اللي وصله أحمد! محدش يقولي السن! لأن في أكبر منه ومحافظين على نفسهم.. لكن أحمد الفيشاوي اللي كان في منتهى الوسامة لو دققت في ملامحه دلوقتي رغم إنها تحمل نفس الوسامة، لكن هتزعل لأن بقى فيها كم ارهاق وعَجَز واستهلاك كبير جدًا وهو في أربعيناته لسة.

تابع موقع تحيا مصر علي