عاجل
الثلاثاء 27 سبتمبر 2022 الموافق 01 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

تحيا مصر يكشف حقيقة انفصال تامر حسني عن بسمة بوسيل

تحيا مصر

أثارت بسمة بوسيل، زوجة النجم تامر حسني الجدل منذ قليل بعد قيامها بشكل مفاجئ بحذف جميع صورها من موقع انستجرام، من بينها صورها مع الفنان تامر حسني.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير حقيقة انفصال تامر حسني عن بسمة بوسيل

انفصال بسمة بوسيل عن تامر حسني

وبدأت الأنباء تتداول بشأن انفصال بسمة بوسيل عن تامر حسني، مشيرين إلى أنه ألغت متابعة الفنان عبر موقع انستجرام، وكشف تحيا مصر أنه لا صحة لتلك الأنباء المتداولة، اذ أنه لازل تامر حسني وبسمة بوسيل يتابع كل منهما الأخر عبر مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة، أما بشأن الانفصال فلم يخرج أي منهم لـ تأكيد أو نفي تلك الأنباء المتداولة.

بسمة بوسيل

شائعات انفصال بسمة بوسيل عن تامر حسني

وجدير بالذكر، أنها ليست المرة الأولى التي تنتشر بها شائعات عن انفصال الثاني الرائع بسمة بوسيل وتامر حسني، اذ سبق في مايو 2022 أن انتشرت تلك الأنباء، لكن قام تامر حسني بالرد عليها بطريقة غير مباشرة من خلال تهنئة زوجة بافتتاح مشروعها الجديد، اذ نشرصورة تجمعه بها عبر خاصية استوري على حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة  انستجرام وكتب: "مبروك لزوجتي وحبيبتي بسمة لبدء عمل شركتها المستقلة وكل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي انتي وولادنا إن شاء الله ربنا يكتبلك كل الخير والنجاح".

تامر حسني

بسمة بوسيل تنفصل عن تامر حسني لأول مرة

وسبق وأن أعلنت بسمة بوسيل انفصالها عن تامر حسني، فقالت "لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعمل احترام سواء في صور أو فيديوهات ياريت تبطلوا تبعتولي حاجة عشان مش فارقلي أي صور، وكمان أحب أعرفكم إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجة.. بالتوفيق للجميع".

ليخرج تامر حسني ويقول: "بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي وام ولادي .. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير..ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتي يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون او في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا".

وأضاف تامر حسني: “ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عرفى ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتهلصي من فكرة انك تسمعيهم، ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفغلا انا بشكر كل الناس والفنانين اللس سعوا في الخير لينا.. متهورة بس بحبك”.

تابع موقع تحيا مصر علي