عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

وحشتوني جدا ومستنيكم.. تامر حسني يروج لحفله القادم في قطر بهذا الموعد

بوستر حفل تامر حسني
بوستر حفل تامر حسني بقطر

روج الفنان تامر حسني لـ حفله المقبل الذي من المقرر أن يحييه في يوم  الجمعة الموافق 21 من شهر أكتوبر، وذلك في دولة قطر على مسرح كتارا.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل تامر حسني في قطر

تامر حسني يحيي حفلا غنائيا بـ قطر

شارك تامر حسني البوستر الرسمي لـ حفله في قطر، وعلق عليها، قائلا: “لكل جمهوري الحبيب الغالي في قطر وحشتوني جداً و مستنيكم ان شاء الله في حفلي القادم على مسرح كتارا يوم الجمعه ٢١ اكتوبر”.

تامر حسني ورسائله للجمهور في تحقيق أحلامهم

من ناحية أخرى، يحرص تامر حسني بشكل مستمر على توجيه رسائل نصح للجمهور، كانت أخرهم، قال فيه: “لكل محبيني الكرام، كلامي اللي في البوست دا نفسي يوصل للكل وينفذه، ومحدش يسألني ليه بقول كدا بس أتمنى من كل قلبي أنكم تعملوا اللي هقوله، أنا والله العظيم بحبكوا أوي يا جماعة ولا عمري حسيت نفسي معاكم غير أخ أو حد من عيلتكم”.

وتابع: "يلا دلوقتي حالاً كل حد فيكو يكتبلي في تعليقه نفسه يحقق ايه الفتره اللي جاية ارجوكم شوفوا نفسكوا محققين دا وإن شاء الله هيحصل، ارجوكم ارجوكم اكتبوا اللي نفسكوا فيه وعندكوا يقين كبير بالله أنه هيحصل مش هتخسروا حاجة لو صدقتوني وعملته كدا مش جايز أطلع صح.. بس طبعاً نسعى ونجتهد بلا يأس، والبوست هيفضل موجود لو حد حاله اتغير للأحسن وبدأ يحقق اللي كتبه يبقى يفتكرني بالدعاء".

أخر أعمال تامر حسني

وكانت أخر أعمال الفنان تامر حسني، طرحه لـ أغنية حياتنا، من فيلمه الأخير “بحبك”، الذي يعرض في دور العرض السينمائية المصرية حتى الأن، وشاركه في بطولته كلا من النجوم هنا الزاهد، وهدى المفتي ومن تأليفه وإخراجه.

وتقول كلمات أغنية حياتنا: “في حب يعجزك بدري حب يموتك جواك و إيد تتمد تمسكها تغمي عينيك تقوم خانقاك في وش يبان ملاك طيب في ضهرك يتقلب إبليس في حد بتشتريه غالي و هو قصاد مرايته رخيص و هو قصاد مرايته رخيص !… حياتنا عباره عن أشخاص ما بين غاليين و حبه رخاص في ناس بتزود الواحد  و ناس عايشه بتاخد و خلاص ما بين الصح والمفروض بنتعود على المرفوض في كام واحد في تعبك غاب و كام واحد فضل موجود .. في حلم بيختفي و يمشي و وقت بيتسرق ببلاش في واحد عاش و مافهمش و واحد عمره لحظه ما عاش بنجري في دايره مقفوله و أهي قلوبنا إتهرت تعليم و مين ضامن يعيش توهه و يخرج منها قلبه سليم.. حياتنا عباره عن أشخاص ما بين غاليين و حبه رخاص في ناس بتزود الواحد  و ناس عايشه بتاخد و خلاص ما بين الصح و المفروض  بنتعود على المرفوض في كام واحد في تعبك غاب و كام واحد فضل موجود”.

تابع موقع تحيا مصر علي