عاجل
الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر فرج: حد من جيراني سمم الكلاب بتاعتي ومش هسكت

تامر فرج
تامر فرج

كشفت الفنان تامر فرج عن تفاصيل تعرض كلابه لمحاولة تسمم من أحد جيرانه، مما أدى إلى وفاة اثنين منهم، وذلك خلال منشور له عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

تحيا مصر يرصد تفاصيل تعرض كلاب تامر فرج لمحاولة تسمم

حيث نشر تامر فرج صورًا لكلابه المتوفاة والمريضة، وعلق عليها قائلًا: "بعتذر لكل أصدقائي عن الغياب اليومين اللي فاتوا وأني مكنتش قادر أرد على التليفون لأني كنت في حاله يرثى لها".

تعرض كلاب تامر فرج لمحاولة تسمم

وتابع تامر فرج قائلًا: "لأن للأسف أحد الجيران انتزعت منه الإنسانية ورمى سم فئران عندي في الجنينة وسمم كلابي واتنين منهم ماتوا والباقي بيتعالجوا، حسبى الله ونعم الوكيل وربنا ينتقم من اللي عمل كده أشد انتقام ويتعذب العذاب اللي كلابى حست بيه يارب".

وأضاف: "للأسف في ناس عندها عقلية شبشب فاكرين أن قتل حيوان عادي زي قتل ذبابة ولا ناموسة لكن أنا ما سكتش ومش هسكت والحمد لله قسم ثالث أكتوبر والمباحث استجابوا و عملوا اللازم".

استياء تامر فرج من قلة أعماله الفنية

أعرب الفنان تامر فرج عن استيائه الشديد من قلة مشاركته في الأعمال الدرامية والسينمائية، وطلب من القائمين على صناعة الفن بالرد عليه.

حيث كتب تامر بوست عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك عبر فيه عن استيائه الشديد وقال: البوست ده مش حالة اكتئاب ولا يأس ولا انهزاميه خالص..هو مجموعة أسئله أرجو أنها توصل للقائمين على صناعة الدراما والسينما والفن فى البلد وبره البلد وحد يتكرم مشكورا بالرد عليها.

وتابع “فرج”: الحمدلله الناس كلها بتقولى أن أنا موهوب وعندي كاريزما ومش عارف إيه وبيحيوني على أدائي و تمثيلي وشواهد كتير بتقول أنى بعرف أمثل.

واستكمل: واللى يقهر السؤال اللى مش عارف ليه بيتوجهلى انا لما بيقولولى انت ليه مقل فى أعمالك؟؟ ده احنا بننتظر مشاهدك و شغلك.. أو أنت ليه ما بتعملش سينما؟؟ أو انت ازاى مابتاخدش مساحات اكبر من كده؟؟؟زى ما يكون انا اللى مابشتغلش بمزاجى.

تابع موقع تحيا مصر علي