عاجل
الأربعاء 24 أبريل 2024 الموافق 15 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مأساة زوجة: دخلت علي جوزي لقيته بيتفرج علي صور بنتي وبيعمل تصرفات مش كويسة

مشكلة سيدة مع زوجها
مشكلة سيدة مع زوجها

جوزي بيصور بنتي وهي في كل الأوضاع عشان يترفج عليها وهو لوحده.. بتلك الكلمات روت زوجة لتحيا مصر داخل محكمة الأسرة عن زوجها التي لقبته بالرجل الشهواني الذي لا يشبع من النظر لأجساد النساء والتمعن فيها والقيام بتصويرهن أيضا حتي فعل ذلك الأمر حتي مع أبنتها لتقرر هي رفع عليه دعوي خلع وتتخلص منه بالقانون .

جوزي مات وأتجوزت بعدها جاري في العمارة 

بدأت الزوجة حديثها لتحيا مصر :" كنت متجوزة جوزي الأولاني وعيشت معاه 16 سنة وعندي منه بنت عندها دلوقتي 15 سنة  وبعدها مات وأتجوزت جاري في العمارة اللي فضل بعد وفاة جوزي بيلح عليا ويبذل كل المحاولات عشان أرضي أتجوزه وبالفعل وافقت بعد ما وعدني أنه هيشيل بنتي في عنيه وهيعاملها زي بنته بالظبط ".

بعد الجواز حسيته  مركز مع بنتي أكتر مني  

وتابعت الحديث :" بعد ما اتجوزته حسيت أنه غريب ومش طبيعي ناحية بنتي بالرغم من أن الحياة بيني أنا وهو كانت طبيعية جدا وكان بيصرف علينا وبيعاملني بإحترام لكن مع بنتي كان بيهتم بيها وبيركز معاها أكتر مني يسألها كلت ولا لسة ؟ ذاكرت ولا لسة ؟ محتاجة حاجة ولا لا ؟ لو لقاها سهرانة يسيبني ويطلع يسهر معاها لو غابت برة البيت شوية يبقي قاعد مضايق ومش علي بعضه وأنا كل ده كنت بكدب الشك اللي جوايا وبقول يمكن بيعمل كدة معاها عشان بيعطف عليها بعد ما اتيتمت وأبوها مات لكنني كنت مغفلة لما أفترضت لراجل زي ده نية طيبة ".

دخلت عليه لقيته بيتفرج علي صور بنتي روحت ضربته بالقلم 

وأختتمت الحديث :" دخلت علي جوزي الأوضة في مرة ولقيته ماسك التليفون وبيعمل حاجات مش كويسة قدامه روحت جريت عليه وبصيت عشان أشوف بيتفرج علي أية لقيتها صور بنتي و كان مخبيها علي تليفونه عشان مشوفهاش  ولقيت كل الصور لبنتي وهي بتستحمي أو نايمة أو بتميل وهي بتكنس أو بتمسح الشقة محستش بنفسي غير وأنا بضربه بالقلم علي وشه ومسحت كل الصور دي وطردته برة الشقة ونزلت وراه فضحته في الشارع كله وروحت بعدها لمحكمة الأسرة عشان أرفع عليه دعوي خلع وأخلص منه ".

تابع موقع تحيا مصر علي