عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سابته وأبوها رفضه عورها.. منشور مرعب لـ فتاة على الانستجرام: عايزة حقي|صور

فتاة الانستجرام في
فتاة الانستجرام في المستشفى

منشور مرعب من فتاة عبر منصة انستجرام متضمنا رسالة «إمبارح كان يوم صعب.. أنا مش عايزة غير حقي، خلي بالكوا ياجماعة من نفسكوا».

فتاة تدون منشور مرعب على الانستجرام

حساب خاص بـ فتاة تدعى ف ا على منصة التواصل انستجرام، تم نشر المنشور عليه بالتزامن مع نشره عبر صفحتها على منصة التواصل فيسبوك، وسرعان ما إنهالت التعليقات على منشور فتاة الانستجرام ف ا، المتضمنة صورا لها وهي مصابة بجرح قطعي في الركبة وأخر في الرأس ودماء تغطي قدمها ورأسها وشعرها.

سطرت فتاة تدعى ف ا عبر منصات التواصل الإجتماعي انستجرام وفيسبوك منشورا كتبت فيها «انا إمبارح كان أصعب يوم عدى عليا، أنا كنت مرتبطة بواحد أسمه م ع وانفصلنا ن شهر وكان بيحاول يرجعلى».

فتاة الانستجرام

فتاة الانستجرام: أبويا رفضه راح شتمني

وأكملت فتاة الانستجرام في المنشور الخاص بها «اتكلم مع والدي في التليفون إن يبقى في حاجة رسمي وبابا رفضوا عشان شايف إنه مش مناسب وكمان شايف إن أنا لسه صغيرة».

وتابعت فتاة منشور الانستجرام «بعديها الشاب ده كلمني وشدينا سوا في التليفون، وشتمني أنا وأهلي بأ ابشع الشتائم وقفلنا المكالمة، ونزلت أتسحر مع أصحابي بره».

منشور فتاة الانستجرام

منشور لـ فتاة: أنا مش عايزة غير حقي 

وكشف منشور فتاة الانستجرام المأساة التي تعرضت لها حيث سطرت قائلة «كنت مروحه من السحور أنا وواحدة صاحبتي راح الشاب ده زنق عليا بالعربية ونزل فتح باب عربيتي وطلع آلة حادة من جيبه وضربني في دماغي ومسكتش قام ضربني تاني في رجلي وأغمى عليا وأخدوني على المستشفى وأتخيطت 24 غرزة».

فتاة الانستجرام بعد إصابتها

وأختتمت فتاة الانستجرام في منشورها حيث دونت «أنا عملت للشاب ده محضر بس هو هربان لسه متقبضش عليه لحد دلوقتي أنا مش عاوزة حاجة غير حقي وخلي بالكوا ياجماعة من نفسكوا».

فيما فحصت الأجهزة الأمنية بوزارة الداخلية المنشور المتداول عبر منصات التواصل انستجرام وفيسبوك، والخاص بـ فتاة تدعى ف ا، حيث أكدت الفتاة على قيامها بتحرير محضرا ضد شخصا يدعى م ا ع، لقيامه بالتعدي عليها بآلة حادة في وسط الشارع وإحداث إصابتها بجروح قطعية في الرأس والقدم، وجاري ملاحقة المتهم وضبطه.

تابع موقع تحيا مصر علي