عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بابا راح عند الحق وإحنا هنا في الباطل.. تامر حسني يواسي دينا الشربيني في وفاة والدها

تامر حسني ودينا الشربيني
تامر حسني ودينا الشربيني

حرص الفنان تامر حسني على مواساة الفنانة دينا الشربيني بعد إعلانه عن شدة فقدانها لوالدها، حيث وده لها رسالة دعم مشيرا إلى أن والدها في مكان أفضل من الذي نعيش به.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة تامر حسني لـ دينا الشربيني بعد وفاة والدها

تامر حسني يدعم دينا الشربيني في محنتها

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، من خلال خاصية “ستوري": “الله يرحمه ويحسن إليه ويرفع من مقامه يادينا، بابا راح عند الحق وإحنا هنا اللي في الباطل، هو راح عن الرحمة كلها وإحنا اللي في الشقاء يعني متخافيش عليه، نسألكم الدعاء له بالرحمة والفاتحة”.

لا يتوفر وصف.
منشور تامر حسني

وردت دينا الشربيني عليه، قائلة: شكرا ياتامر اوي بجد، اللهم أمين يارب ارحمه واغفرله.

تعاون تامر حسني ودينا الشربيني في تاج

وكان قد أعلن تامر حسني عن تعاونه مع دينا الشربيني في فيلم تاج، حيث كتب على صفحته الرسمية بموقع فيسبوك:  النجمة الجميلة دينا الشربيني نورتي فيلمك ( تاج )  ويارب الفيلم يكمّل سلسلة نجاحاتك الكبيره اللي كسرتي بيها الدنيا ،ربنا يكرمك و يكرمنا معاكي.

وردت عليه دينا الشربيني، قائلة: تامر.. مهما اتكلمت او قلت مش هعرف اشرحلك انا سعيده اد ايه بكلامك ..انا كنت بحبك وبحترمك جدا علي المستوى الفني ودلوقتي لما عرفتك بحبك وبحترمك جدا على المستوى الشخصي.. ربنا يوفقك وينجحك اكتر واكتر  وان شاء الله تاج يكسر الدنيا زى كل اعمالك علشان المجهود الجبار اللي انت عامله فيه اللي انا  شخصيا شوفتوا بعينى.

ارتباط تامر حسني ودينا الشربيني يثير جدلا

وأثار تامر حسني ودينا الشربيني جدل كبير عبر مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة بعد هذا التعاون حيث اعتقد الكثير بأنهم ينويان الارتباط، وعلقت دينا الشربيني على هذا الأمر، فقالت: لا لا مفيش ربط ومفيش أي حاجة، ما يتكلموا الناس ولا فارقة معايا، والله ما شوفت الأخبار ولا هشوفها، ده بالظبط اللي مش بحبه في المواضيع دي.

تابع موقع تحيا مصر علي