عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالزفة والورد.. استقبال جماهيري هائل لتامر حسني في الاردن

تامر حسني
تامر حسني

شارك الفنان تامر حسني جمهوره ومتابعيه عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، فيديو لاستقبال الجماهير له في دولة الاردن، أثناء قدومه لإحياء حفله الغنائي هناك.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة تامر حسني لجمهور الأردن

تامر حسني لجمهور الأردن: الله يعلم بحبكوا قد ايه

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: جمهور الاردن حبيب قلبي كل مره بتستقبلوني استقبال احسن من اللي قبله ، المره دي زفه و ورد و حالة حب زياده شويه شكل هرمون السعاده مفرحاكوا بجد شايف ده في عنيكوا كل الشكر ليكم و ربنا يعلم بحبكوا قد ايه .. يلا مستنيكوا بكرا يا غاليين ان شاء الله.

تامر حسني وأغنية هرمون السعادة

من ناحية أخرى، طرح الفنان تامر حسني اغنية جديدة بعنوان "هرمون السعادة"، من كلمات الشاعر أحمد جابر وألحان على الخواجة وتوزيع حاتم محسن وتسجيل ومكساج مودى منير وماستر على فتح الله، وجاءت كلماتها: مسيلي على الحبايب الحاضر واللي غايب القعدة الليلة حلوة والسكر فيها دايب كل الصحبة الجميلة متجمعين في ليلة مش هنسيب حد يمشي لسه السهرة طويلة لسه السهرة طويلة  ما تيالا بينا نعيش شوية لسة السنين الحلوة جاية والحزن بح من النهاردة عايزين دلع في كل ثانية  ما تيالا بينا نعيش شوية لسة السنين الحلوة جاية والحزن بح من النهاردة عايزين دلع في كل ثانية  أرجوك دا إحنا استوينا أرجوك دا إحنا اتهرينا إيه يا عم الحظ مالك ما تحس شوية بينا ويا هرمون السعادة اليوم دا ملوش إعادة لو هتشربنا قهوة أرجوك ماتكونش سادة.

تامر حسني وفيلم تاج

هذا ويعرض لتامر حسني خلال الفترة الحالية فيلم تاج، الذي يخوض بطولته إلى جانب نخبة من نجوم الفن الآخرين، على رأسهم دينا الشربيني والمطربة ساندي، هالة فاخر، عمرو عبد الجليل، والفيلم من تأليف تامر حسني، وإخراج سارة وفيق، وتدور أحداثه في إطار كوميدي مثير، حول شاب يدعى تاج يكتشف أن لديه قدرات خارقة غير عادية.

تابع موقع تحيا مصر علي